نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

احتمال کارگردانی دنباله فیلم Suicide Squad توسط مل گیبسون

کمپانی برادران وارنر در حال مذاکره با مل گیبسون برای کارگردانی فیلم جوخه انتحار ۲ (Suicide Squad 2) است.

کمپانی برادران وارنر به دنبال استخدام کارگردان برای دنباله فیلم جوخه انتحار است، حال در جدیدترین اخبار سینما،‌ این کمپانی در حال مذاکره با مل گیبسون، از منتقدان فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice)، است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، برادران وارنر هنوز پیشنهاد رسمی به گیبسون نداده است. با این وجود، گفته می‌شود که گیبسون در حال آشنایی با کتاب‌های کامیک و مجموعه Suicide Squad است. با این حال، گیبسون تنها گزینه برادران وارنر برای کارگردانی دنباله فیلم Suicide Squad نیست. دانیل اسپینوزا، کارگردان فیلم‌هایی چون کودک ۴۴ (Child 44) و زندگی (Life)، دیگر گزینه این کمپانی برای کارگردانی فیلم Suicide Squad 2 است.

گیبسون بیشتر برای بازی در فیلم‌هایی چون اسلحه مرگبار (Lethal Weapon)، مد مکس (Mad Max)، شجاع‌دل (Braveheart) و نشانه‌ها (Signs) شناخته شده است. او همچنین کارگردانی فیلم‌هایی چون Braveheart، مصائب مسیح (The Passion of the Christ) و آپوکالیپتو (Apocalypto) نیز بر عهده داشته است. فیلم ستیغ اره‌ای (Hacksaw Ridge)، آخرین فیلمی است که گیسبون کارگردانی آن را بر عهده داشته است. فیلم Hacksaw Ridge با استقبال مثبت منتقدان روبرو شده و نامزد جوایز متعددی نیز شده است.

Mel Gibson

پیوستن گیبسون به دنیای سینمایی دی سی می‌تواند یکی از عجیب‌ترین اتفاقات صنعت سینما باشد، هرچند که انتخاب آیر برای کارگردانی فیلم Suicide Squad نیز بسیاری از طرفداران دی‌سی را در ابتدا متعجب کرد. فیلم Suicide Squad نقدهای بسیار ضعیف و متوسطی را از منتقدان دریافت کرده است، اما این فیلم موفق شد ۷۴۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که به نظر می‌رسد برای توجیه ساخت دنباله این فیلم کافی باشد. طبق خبرهای منتشر شده، ساخت و توسعه دنباله فیلم Suicide Squad، پیش از انتشار فیلم اصلی آغاز شده است.

با این حال، هنوز هیچ اطلاعاتی از داستان فیلم Suicide Squad 2 منتشر نشده است. آیر در حال حاضر کارگردانی فیلم افسونگران شهر گاتهام (Gotham City Sirens) را بر عهده گرفته است که تمرکز این فیلم بر روی شخصیت هارلی کوئین با بازی مارگو رابی، خواهد بود. گیبسون پیش از این فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice را به یک تیکه آشغال توصیف کرده بود. او همچنین از خشونت زیاد فیلم‌های اخیر مارول انتقاد کرده بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده