نویسنده: محسن وزیری
// سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۸

مجموعه خندوانه تابستان سال آینده به پایان می‌رسد

به گفته‌ی رامبد جوان، پخش مجموعه تلویزیونی خندوانه پس از چهار سری تابستان سال آینده به اتمام خواهد رسید.

رامبد جوان که با فیلم نگار در جشنواره فیلم فجر حاضر شده بود، اثری متفاوت نسبت به دیگر کارهای هنری خود ارائه داد. مجری و کارگردان معروف سینما اخیراً درباره‌ی برنامه تلویزیونی پرطرفدار خندوانه صبحت کرده و خبرهای بدی برای دوست‌داران این برنامه دارد.

خندوانه برای من زندگی نگذاشته است و به همین دلیل نمی‌توانم در بخش‌های دیگر فعالیت داشته باشم. خندوانه تا تابستان سال آینده ادامه خواهد داشت و بعد از آن به اتمام می‌رسد و من می‍‌‌توانم با فراغ خاطر به کارها و فعالیت‌های دیگرم نیز تمرکز کنم.

خندوانه در ماه‌های اخیر به علت درگیری‌های بین عوامل برنامه و صاحب حقوق عروسک جناب خان درگیر حاشیه‌های شده بود که منجر به حذف این عروسک از برنامه شد. به نظر می‌رسد رامبد جوان قصد دارد بیشتر روی سینما تمرکز کند و فیلم بعدی‌اش را پاییز سال آینده کلید خواهد زد. او در مورد پروژه‌ی جدید خود گفته است:

کار بعدی را پاییز سال بعد کلید می‌زنم و یک فیلم عاشقانه تلخ خواهد بود. عاشقانه‌ای دیوانه‌وار که تماشایش هیجان انگیزخواهد بود. اثری متفاوت که تجربه‌‌اش را پیش از این نداشته‌اید. قصه‌ی آن را  باز هم احسان گودرزی می‌نویسد و جالب است بدانید حال وهوای فیلم در سال ۱۴۲۵ می‌گذرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده