نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

مایکل داگلاس در فیلم Ant-Man and the Wasp باز خواهد گشت

مایکل داگلاس تایید کرد که در فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) حضور خواهد داشت.

مایکل داگلاس تایید کرد که او در فیلم Ant-Man and the Wasp برای نقش آفرینی دوباره در نقش دکتر هنک پیم، باز خواهد گشت. داگلاس با انتشار تصویری در فیسبوک شخصی خود، گفت:

برای بازی در نقش دکتر پیم در قسمت دوم فیلم Ant-Man آماده هستم. فقط نیاز دارم که کمی ریش‌ و سبیلم بلندتر شود.

داگلاس همچنین تایید کرد که فیلمبرداری فیلم Ant-Man and the Wasp از جولای ۲۰۱۷ (تیر-مرداد ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد. پیش از این تایید شده بود که فیلمبرداری این فیلم از تابستان ۲۰۱۷ در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز خواهد شد. فیلمبرداری فیلم Ant-Man and the Wasp قرار است در محلی که اکنون فیلم پلنگ سیاه (Black Panther)، دیگر فیلم کمپانی مارول استودیو فیلمبرداری می‌شود، انجام شود. پیش بینی می‌شود فیلمبرداری فیلم Black Panther تا ماه می ۲۰۱۷ ادامه داشته باشد.

Michael Douglas in Ant-Man

پیتون رید که کارگردانی فیلم مرد مورچه‌ای (Ant-Man) را بر عهده داشته است، برای کارگردانی فیلم Ant-Man and the Wasp باز خواهد گشت. علاوه بر داگلاس، حضور بازیگران دیگری چون پل راد برای بازی در نقش اسکات لنگ / مرد مورچه‌ای، اوانجلین لیلی برای بازی در نقش هوپ ون دین / واسپ و مایکل پنیا برای بازی در نقش لوئیس، در این فیلم تایید شده بود. رید همچنین پیش از این در مورد وضعیت فراری بودن اسکات لنگ نیز صحبت کرده بود، او اشاره کرد با توجه به اتفاقاتی که در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) رخ داده است، این شخصیت قرار است به شکل یک فراری بزرگتر در فیلم Ant-Man and the Wasp نمایش داده شود.

فیلم Ant-Man and the Wasp برای اکران در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) برنامه ریزی شده است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده اندرو بارر و گابریل فراری خواهد بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده