// چهار شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳

صحبت‌های کارگردان فیلم Ant-Man درباره قسمت دوم فیلم و شخصیت Wasp

در سکانس پایانی قسمت اول فیلم مرد مورچه‌ای (Ant-Man)، شاهد لباس کاراکتر زنبور (Wasp) بودیم. حال کارگردان این فیلم اطلاعاتی از این شخصیت و قسمت دوم فیلم منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در فیلم کاپیتان آمریکایی: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) شخصیت اسکات لنگ (ملقب به مرد مورچه‌ای) خود را وارد یک نبردی عظیم کرد. این اتفاق و پیامدهایش برایمان بسیار سؤال ایجاد کرد که وی در فیلم بعدی خود که مرد مورچه‌ای و زنبور (Ant-Man and the Wasp) نام دارد سرگذشتش چگونه رقم خواهد خورد. در همین راستا پیتون رید، کارگردان فیلم مرد مورچه‌ای، طی مصاحبه‌اش از وضعیف فعلی این شخصیت و نگرانی‌های یک کارگردان در خصوص فیلم‌های گذشته‌ی دنیای سینمایی مارول می‌گوید؛ فیلم‌هایی که نظارتی بر روی آن ها نداشته است.

اسکات لنگ در بیشتر قسمت‌های فیلم اول به شکل یک فراری نشان داده شد. حال در قسمت دوم فیلم مردمورچه‌ای، او به شکل فراری بزرگتر نمایش داده می‌شود. به نظر من یکی از چالش‌های جالب دنیای مارول این است که کارگردان‌ها و نویسندگان می‌بایست اتفاقات گذشته و اتفاقاتی که در آینده برای شخصیت فیلم‌های خود رخ می‌دهد کنار هم‌ گذاشته و آن‌ها را مرتب کنند. ما در مورد این موضوع بسیار صحبت کرده‌ایم و هنوز کارهایی است که باید آن‌ها را انجام داده و همچنان روبه‌جلو حرکت کنیم.

همچنین وی در خصوص حضور شخصیت زن این نسخه که با اسم رمز زنبور شناخته می‌شود گفت:

در این موردی چیزی است که ما واقعا در موردش هیجان زده‌ایم. من به عنوان شخصی که به کمیک علاقه زیاده دارد همیشه به حضور مرد مورچه‌ای و زنبور در کنار یک‌دیگر فکر کرده‌ام. این دقیقا پایه و اساس قسمت بعدی فیلم خواهد بود. این‌که چطور با یک‌دیگر همکاری دارند و یا شخصیتشان چگونه است و رابطه حرفه‌ای و کاری آن‌ها چگونه پیش می‌رود. ما از رونمایی شکل نهایی شخصیت زنبور بسیار هیجان زده هستیم. اینکه وی جه قدرت‌هایی دارد و یا ظاهر نهایی لباسش چگونه است. ما این شخصیت را به مخاطبین معرفی خواهیم کردولی هنوز خودمان از نتیجه نهایی با خبر نیستیم. به عبارتی منظورم این است که وی فقط یک شخصیت پشتیبان نیست!

مرد مورچه‌ای و زنبور در تاریخ ۱۵ تیر ۱۳۹۷ اکران خواهد شد.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده