نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

مت ریوز به عنوان کارگردان جدید فیلم بتمن معرفی شد

کمپانی برادران وارنر مت ریوز را به عنوان کارگردان جدید فیلم مستقل بتمن و جانشین بن افلک، انتخاب کرد.

طبق خبرهای منتشر شده، کمپانی برادران وارنر جانشین بن افلک را برای کارگردانی فیلم مستقل بتمن انتخاب کرده‌ است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، برادران وارنر با مت ریوز، کارگردان فیلم‌هایی چون کلاورفیلد (Cloverfield)، بگذار وارد شوم (Let Me In)، طلوع سیاره میمون‌ها (Dawn of the Planet of the Apes) و جنگ برای سیاره میمون‌ها (War for the Planet of the Apes) به توافق رسیده و قرارداد همکاری امضا کرده‌اند. او قرار است جانشین بن افلک در این فیلم شود که اخیرا با انتشار بیانیه‌ای از کارگردانی فیلم Batman انصراف داده بود.

پیش از این، نام ریوز در بین گزینه‌های اصلی جانشینی افلک دیده شده بود و حتی در نظرسنجی‌های عمومی، نام او در کنار کارگردان بزرگ دیگری چون دنی ویلنو در رتبه‌های اول دیده می‌شد. با این حال، تاکنون برادران وارنر واکنش رسمی به این خبر نداشته است. گفته می‌شود ریوز در ابتدا می‌خواهد میزان اختیارات و تعهداتش در این فیلم مشخص شود و پس از آن، این خبر رسما اعلام و تایید خواهد شد. افلک با وجود اینکه دیگر کارگردانی فیلم بتمن را بر عهده ندارد، اما همچنان به عنوان تهیه کننده اجرایی و بازیگر نقش بروس وین / بتمن، در این فیلم حضور خواهد داشت.

Matt Reeves in Dawn of the Planet of the Apes

چندی پیش خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه کریس تریو قرار است فیلمنامه فیلم بتمن را بازنویسی کند. گفته می‌شود فیلمنامه این فیلم قرار است از اول نوشته شود. تریو قرار است پیش نویس اولیه فیلمنامه فیلم مستقل بتمن که توسط افلک و جف جانز، رئیس جدید دی‌سی اینترتینمنت، را نوشته شده بود، بازنویسی کند. تریو پیش از این برای نوشتن فیلمنامه فیلم آرگو (Argo) برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شده بود. تریو همچنین در نوشتن فیلمنامه فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) به دیوید اس. گویر کمک کرده بود. علاوه بر این، کار نوشتن فیلمنامه فیلم لیگ عدالت (Justice League) نیز بر عهده تریو بوده است. او همچنین قرار است فیلمنامه دنباله فیلم Justice League را نیز بنویسد.

نظر شما در مورد انتخاب مت ریوز به عنوان کارگردان جدید فیلم مستقل بتمن چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده