نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۲

تایید حضور جک نیکلسون در بازسازی انگلیسی تونی اردمن

به گزارش ورایتی، جک نیکلسون، هنرپیشه افسانه‌ای هالیوود، برای بازی در نسخه انگلیسی تونی اردمن قرارداد امضا کرده است.

یکی از پدیده‌های سینمایی امسال، فیلم سینمایی آلمانی تونی اردمن بوده است. این فیلم، که تا به حال جوایز بسیار زیادی را برده است، در بخش فیلم‌های خارجی اسکار 2017 نیز در کنار فیلم فروشنده ساخته اصغر فرهادی و سه فیلم دیگر، نامزد دریافت اسکار شده است. موفقیت این فیلم به حدی بوده است که هالیوود، تصمیم گرفته که نسخه انگلیسی این فیلم را بسازد و به گزارش ورایتی، جک نیکلسون، هنرپیشه افسانه‌ای هالیوود، نقش اصلی این فیلم را ایفا می‌کند.

بدون شک جک نیکلسون، یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین هنرپیشه‌های هالیوود محسوب می‌شود. وی تا به حال نامزد دریافت ۱۲ جایزه اسکار شده است. نیکلسون ۷۹ ساله، از اوایل دهه ۶۰ میلادی در حال بازیگری است و بسیاری از نقش‌آفرینی‌های وی، مورد تحسین منتقدین و تماشاگران قرار گرفته است. 

اما در سال‌های اخیر، Jack Nicholson، بسیار کم کار شده بود و بسیاری اعتقاد داشتند که وی خود را به صورت غیر رسمی از بازیگری بازنشسته کرده است. آخرین باری که او در یک فیلم ایفای نقش کرده بود، به سال ۲۰۱۰ و فیلم How Do You Know بازمی‌گردد.

مدتی پس از اعلام این خبر نیز ورایتی اعلام کرد که نقش مقابل نیکلسون را کریستن ویگ، بازیگر فیلم Ghostbusters (شکارچیان ارواح) و یکی از اعضای برنامه تلویزیونی شنبه شب زنده (Saturday Night Live) ایفا خواهد کرد. 

فیلم تونی اردمن، داستان پدری را تعریف می‌کند که برای اینکه بتواند با دختر معتاد به کار خودش ارتباط برقرار کند، با لباس مبدل و در قالب مربی مدیر عامل دخترش، وارد زندگی او می‌شود. 

هنوز نویسنده و کارگردان فیلم مشخص نیست و تاریخ اکران مشخصی برای فیلم نیز مشخص نشده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده