نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

اطلاعات جدیدی از بازسازی فیلم Scarface منتشر شد

کمپانی یونیورسال اطلاعات جدیدی از تغییرات بوجود آمده در بازسازی فیلم Scarface به اشتراک گذاشته است.

به تازگی اطلاعات جدیدی از فیلم صورت‌ زخمی (Scarface) منتشر شده است، از جمله این اطلاعات می‌توان به حضور یک بازیگر جدید در این پروژه اشاره کرد. علاوه بر این، این فیلم در حال حاضر کارگردانی ندارد. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده است، آنتوان فوکوآ، کارگردان فیلم‌هایی چون هفت دلاور (The Magnificent Seven) و چپ دست (Southpaw) از پروژه ساخت بازسازی فیلم Scarface خارج شده و او تصمیم گرفته است که بر روی ساخت دنباله فیلم ایکوالایزر (The Equalizer) با بازی دنزل واشنگتن، تمرکز کند و این فیلم را سریع‌تر تولید و آماده اکران کند. هرچند فوکوآ از این پروژه خارج شده است، اما کمپانی یونیورسال همچنان علاقه‌مند به ساخت بازسازی فیلم Scarface است.

طبق گفته این کمپانی، تولید و فیلمبرداری بازسازی فیلم Scarface احتمالا از بهار ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. در حال حاضر، کمپانی یونیورسال در حال گفتگو با گزینه‌های بالقوه برای جانشینی فوکوآ است و بزودی جانشین وی انتخاب و معرفی خواهد شد. علاوه بر این، دیگو لونا، بازیگر نقش کاپیتان کاسیان اندور در فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story)، به عنوان بازیگر نقش اصلی به بازسازی فیلم Scarface پیوست. اتفاقات این فیلم در زمان حال و شهر لس آنجلس رخ خواهد داد و تمرکز آن بر روی یک مهاجر مکزیکی خواهد بود. این فیلم، سومین فیلم Scarface خواهد بود که قرار است به روی پرده برود، فیلم اصلی و اول در سال ۱۹۳۲ و دومین فیلم با بازی آل پاچینو در سال ۱۹۸۳ به روی پرده رفته‌اند.

Diego Luna in Rogue One: A Star Wars Story

اتفاقات دو فیلم اول Scarface به ترتیب در شهرهای شیکاگو و میامی جریان داشته است که هر دو این فیلم‌ها داستان یک مهاجر را روایت کرده‌اند. تاکنون حضور هیچ بازیگر دیگری در بازسازی این فیلم تایید نشده است و یونیورسال تاکنون تاریخی برای اکران این فیلم اعلام نکرده است. مارتین برگمن که در فیلم Scarface در سال ۱۹۸۳ به عنوان تهیه کننده حضور داشت، بار دیگر به عنوان تهیه کننده به فیلم جدید Scarface باز خواهد گشت. چندی پیش، فروش جهانی فیلم Rogue One که لونا در آن نقش آفرینی کرده است، از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد. 

استودیو رادیکال اینترتینمنت، سازنده سری بازی‌های پروتوتایپ (Prototype)، بازی Scarface: The World Is Yours را در سال ۲۰۰۶ منتشر کرد که داستان بازی ادامه اتفاقات فیلم را روایت می‌کرد. با این حال، تا به امروز هیچ برنامه‌ای برای ساخت بازی جدیدی براساس این فیلم اعلام نشده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده