// یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی فیلم های جشنواره فجر: انزوا

با معرفی فیلم انزوا، نامزد سی و پنچمین جشنواره فیلم فجر همراه زومجی باشید.

با شروع شدن جشنواره فیلم فجر، بزودی شاهد اکران فیلم‌های این جشنواره هستیم تا مخاطبان سینمای ایران بتوانند فیلم‌های مورد نظر خود را تماشا کنند. در راستای معرفی فیلم‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، این بار به سراغ فیلم انزوا می‌رویم.

فیلم انزوا اولین ساخته بلند سینمایی مرتضی علی عباس میرزایی است که خود را برای رقابت در جشنواره فیلم فجر امسال آماده کرده است. با اینکه کارگردان این فیلم نسبت به سایر کارگردان‌های این جشنواره جوان‌تر است ولی ظاهرا تصمیم گرفته تا بتواند از طریق این فیلم درام به موفقیت برسد. از طرفی این فیلم شامل هنرپیشه‌های نام آشنا زیادی است که بعضی از آن‌ها اینبار در نقش و ظاهری جدید قرار گرفته‌اند.

در این فیلم امیر علی دانایی و بهنوش بختیاری از اصلی‌ترین هنرپیشه‌های فیلم بوده که بهنوش بختیاری برخلاف فیلم‌های گذشته‌اش که بیشتر نقش طنز بازی کرده، در انزوا نقش جدی و جدیدی را بازی کرده است. همچنین پیمان جعفری، تهیه کنندگی فیلم انزوا را برعهده دارد. در ادامه تیزر فیلم انزوا را می‌توانید تماشا کنید:

خلاصه داستان: اطلاعات خاصی از داستان فیلم انزوا در دست نیست ولی ظاهرا این فیلم تمرکز خاصی بر روی زنان دارد. مشکلاتی که در جامعه برای این قشر وجود دارد و در بعضی از اخبار گفته شده است که فیلم نگاهی ویژه به جایگاه سالمندان خواهد انداخت.

کارگردان: مرتضی علی عباس میرزایی

نویسنده: مرتضی علی عباس میرزایی و احمد رفیع زاده

تهیه کننده: پیمان جعفری

بازیگران: امیر علی دانایی، بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، لیندا کیانی، شقایق فراهانی، لعیا عباس میرزایی، همایون ارشادی، جمشید هاشمپور، سیامک صفری، مهران رجبی و امید روحانی

سایر عوامل: مجری طرح: علی بیات/ دستیار تولید: سهراب دادگستر/ مدیر تدارکات: عطا الله مقدسی/ مشاور کارگردان: محمد علی باشه‌آهنگر و محمد حسین فرج/  دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: ولی اویسی/ فیلمبردار: محمد ایل‌بیگی/ طراح نور و دستیار اول فیلمبردار: مصطفی بافرونی/ تدوین: مرتضی علی عباس میرازی و لعیا عباس میرزایی/ طراح گریم: مهرداد میرکیانی/ طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری/ مشاور رسانه‌ای: احسان عباسی

فیلم انزوا

فیلم انزوا

فیلم انزوا


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده