نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۱

بازیگر Moonlight به جمع بازیگران فیلم Rampage اضافه شد

کمپانی نیو لاین سینما اعلام کرد که نائومی هریس به جمع بازیگران فیلم Rampage اضافه شده است.

نائومی هریس به دواین جانسون ملقب به راک، در فیلم رمپیج ( Rampage) پیوست. این فیلم اقتباسی از بازی با همین نام است که در سال ۱۹۸۶ منتشر شد. طبق خبری که وب‌سایت درپ منتشر کرده است، هریسون که سابقه بازی در دو فیلم اسکای‌فال (Skyfall) و شبح (Spectre) از مجموعه فیلم‌های جیمز باند را در کارنامه دارد و برای بازی در فیلم مهتاب (Moonlight) نامزد جایزه اسکار شده، قرار است نقش اصلی زن فیلم Rampage را بازی کند. کارگردانی این فیلم بر عهده برد پیتون، خواهد بود و بو فلین نیز به عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور دارد.

جانسون، پیتون و فلین پیش از این در دو فیلم سفر ۲: جزیره اسرارآمیز (Journey 2: The Mysterious Island) و سن آندریاس (San Andreas) همکاری داشته‌اند. با این حال، هنوز اطلاعاتی از داستان فیلم Rampage منتشر نشده است. این بازی توسط میدوی گیمز منتشر شد که یک بازی چند نفره بود که سه بازیکن می‌توانستند در آن بازی کنند. سه بازیکن که شخصیت انسانی در طول بازی داشتند، می‌توانستند به سه هیولا عظیم‌الجثه که شامل مارمولک، گوریل و گرگ می‌شود، تبدیل شوند. در گیم پلی بازی، بازیکن می‌توانست بخش‌های بسیاری از شهر را نابود کند و ویرانی‌های بسیاری به بار بیاورد، با این وجود مشخص نیست که در فیلم Rampage نیز شاهد چنین صحنه‌هایی باشیم.

فیلم Rampage، تنها فیلم اقتباس شده از بازی‌های ویدیویی نیست. در طی سال ۲۰۱۶ میلادی دو فیلم وارکرفت (Warcraft) و اساسین کرید (Assassin’s Creed) به روی پرده رفتند، اما نتوانستند نظر منتقدان را جلب کنند و نمرات و نقدهای متوسط و ضعیفی را از سوی منتقدان دریافت کردند. فیلم توم ریدر (Tomb Raider)، فیلم دیگری است که براساس بازی‌های ویدیویی ساخته خواهد شد. فیلمبرداری این فیلم هفته گذشته آغاز شد و قرار است در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۱۸ (۲۵ اسفند ۱۳۹۶) اکران شود. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Rampage بر عهده رایان اینگل، نویسنده فیلم بدون توقف (Non-Stop) بوده است، با این حال، این فیلمنامه توسط کارلتون کیوس و رایان کاندل بازنویسی شده است.

فیلم Rampage قرار است در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ (۳۱ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. گفته می‌شود فیلمبرداری و تولید این فیلم از ماه مارس ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده