نویسنده: مرتضی تقوی
// جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

مذاکره با کارگردان فیلم San Andreas برای کارگردانی فیلمی اقتباسی از بازی Rampage

برَد پیتون، کارگردان فیلم San Andreas، باری دیگر برای ساخت فیلمی اقتباسی از بازی Rampage با دواین جانسون همکاری خواهد گرپ با زومجی همراه باشید.

برَد پیتون، کارگردان فیلم San Andreas، مشغول مذاکره با کمپانی فیلم‌سازی New Line Cinema برای کارگردانی اقتباس سینمایی‌ از بازی Rampage است. اگر این مذاکر‌ه به نتیجه برسد وی دوباره با افراد کلیدی پروژه‌ی فیلم San Andreas که در تابستان اکران شد، همکاری خود را از سر خواهد گرفت.

بر اساس گزارش سایت Deadline، پیتون فیلم Rampage را با همکاری بو فلین تولید خواهد کرد و دواین جانسون نیز در نقش اصلی ظاهر خواهد شد.

پس از فیلم‌های San Andreas و Journey 2: The Mysterious Island، این سومین مرتبه است که جانسون، فلین و پیتون که با یکدیگر در پروژه‌ای همکاری می‌کنند.

فیلم Rampage اقتباسی اکشن از بازی آرکِید Rampage، محصول ۱۹۸۰ شرکت Midway، است. فیلمنامه‌ی این پروژه را رایان اِنگل (فیلمنامه نویس Non-Stop) بر عهده خواهد داشت. اگرچه جزئیات اثر منتشر نشده است اما سایت Deadline گزارش داده است که تمرکز فیلم همان محوریت بازی خواهد ماند و داستان سه غول عظیم‌الجثه را روایت می‌کند که خرابی‌هایی را در شهر‌های آمریکا به بار می‌آورند و شخصیت جانسون سعی در متوقف کردن آن‌ها را دارد. این فیلم در سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده