نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

دریل دیکسون آماده انتقام گرفتن از نیگان در نیمه دوم فصل هفتم سریال The Walking Dead است

نورمن ریداس در مصاحبه اخیر خود گفته که دریل دیکسون آماده گرفتن انتقام از نیگان در نیمه دوم فصل هفتم سریال The Walking Dead است.

اواخر این ماه، سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) باز خواهد گشت و پخش نیمه دوم فصل هفتم این سریال آغاز خواهد شد. حال نورمن ریداس، بازیگر نقش دریل دیکسون، در مصاحبه اخیر خود اطلاعاتی از شخصیت او که در ادامه این سریال می‌توان انتظار داشت را به اشتراک گذاشته است. ریداس در ابتدا خیلی کوتاه و عصبانی به مجله اینترتیمنت ویکلی گفت:

او انتقام می‌خواهد.

او در ادامه اشاره‌ای به آن‌چه که از شخصیت دریل دیکسون در نیمه دوم فصل هفتم سریال The Walking Dead انتظار داریم بیان کرد. ریداس در ادامه گفت:

او برای مبارزه آماده است. هنگامی که در قسمت آخر مشاهده کردید او دست ریک را گرفت، احساس خود را به او منتقل کرده است. این مسائل مانند این است که بگوییم برویم این مرد را مورد ضرب و شتم قرار دهیم. یا اینکه بیایید برویم با این هیولا مبارزه کنیم. بنابراین او در حال حاضر در مد کشتن است و هر کسی جلوی او قرار بگیرد، کشته خواهد شد.

ریداس اضافه کرد که دریل شخصا به اقدامات نیگان با بازی جفری دین مورگان، در قسمت ابتدایی فصل هفتم سریال The Walking Dead، پاسخ خواهد داد. ریداس در مورد دیکسون گفت:

او در حال حاضر برای گرفتن انتقام آماده است. او آماده رفتن به پیش نیگان است تا همه را بکشد.

The Walking Dead Daryl Dixon

ریداس در پایان اشاره کرد که نیگان احتمالا زمان‌های سختی را در ادامه این فصل سریال پیش رو خواهد داشت. او گفت:

نیگان به اندازه کافی حکومت کرده و از اسباب بازی کوچکش استفاده کرده است. زمان به پایین کشیدن او فرا رسیده است.

 ریداس در ادامه اضافه کرد که بینندگان بزودی ترس کوچکی در چشم‌های نیگان مشاهده خواهند کرد. این در حالی است که اخیرا شبکه AMC تصاویر جدید و خلاصه داستان نیمه دوم فصل هفتم سریال The Walking Dead را منتشر کرده است. پخش نیمه دوم فصل هفتم سریال The Walking Dead از تاریخ ۱۲ فوریه (۲۴ بهمن) از شبکه AMC آغاز خواهد شد. ۱۰.۵۸ میلیون نفر بیننده قسمت پایانی نیم فصل اول فصل هفتم این سریال را که در تاریخ ۴ دسامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آذر ۱۳۹۵) به روی آنتن رفته است تماشا کرده‌اند که کمترین آمار تعداد بیننده در بین قسمت‌های پایانی نیم فصل اول سریال The Walking Dead از سال ۲۰۱۲ است.

شبکه AMC چندی پیش سریال The Walking Dead را برای فصل هشتم تمدید کرد. پخش فصل هشتم این سریال قرار است از پاییز سال آینده آغاز شود که قسمت آغازین آن صدمین قسمت این مجموعه است که به روی آنتن خواهد رفت. اسکات ام. گیمپل، سازنده این سریال، در فصل هشتم سریال The Walking Dead نیز باز خواهد گشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده