نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۳

انتشار تصاویر جدید و خلاصه داستان نیمه دوم فصل هفتم سریال The Walking Dead

شبکه AMC اخیرا تصاویر جدید و خلاصه داستان نیمه دوم فصل هفتم سریال The Walking Dead را منتشر کرده است.

ادامه این مطلب ممکن است بخش مهمی از داستان فصل هفتم سریال The Walking Dead را برای شما فاش کند.

شبکه AMC به تازگی تصاویر جدیدی از نیمه دوم فصل هفتم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) منتشر کرده است. علاوه بر این، این شبکه خلاصه داستانی نیمه دوم فصل هفتم این سریال را منتشر کرده که به نظر می‌رسد در پایان این فصل باید شاهد نبرد گروه ریک با نیگان باشیم. تصاویر جدید بر روی گروه ریک تمرکز دارد که به دنبال جمع آوری مهمات و نیرو برای نبرد با نیگان هستند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنیم:

در اولین قسمت فصل هفتم سریال The Walking Dead مشاهده کردیم که نیگان با چوب بیسبال خاردارش که لوسیل نام دارد، آبراهام و گلن را به قتل رساند. در پی این اتفاق، گروه بازماندگان از هم شکسته و جدا شدند. طبق خلاصه داستانی که AMC از نیمه دوم فصل هفتم این سریال منتشر کرده، آمده است:

در نیمه اول فصل هفتم مشاهده کردیم که ریک با بازی اندرو لینکلن، به همراه گروهش توسط نیگان با بازی جفری دین مورگان، از هم شکسته شده‌اند. آن‌ها مجبور شدند که تحت اراده خود از قوانین نیگان پیروی و زندگی کنند. در نیمه دوم فصل هفتم آن‌ها در حال جمع آوری آذوقه، مهمات و نیرو هستند تا آماده جنگ با نیگان شوند، آن‌ها می‌خواهند برای همیشه او و گروهش را از صحنه روزگار محو کنند. دنیای اطراف بزرگ‌تر از چیزی است که گروه ریک به آن فکر می‌کردند. آن‌ها در حال حاضر یک هدف دارند و آن هم شکست دادن نیگان است، هرچند می‌دانند که این هدف، هدف ساده‌ای نخواهد بود. مهم‌تر از افراد الکساندریا، آن‌ها نیاز به افراد و نیروهای هیل تاپ و کینگدام نیز دارند، اما ریک احساس می‌کند که گرگوری با بازی زاندر برکلی، و ازکیل با بازی کاری پیتون، نمی‌خواهند جنگ و خونریزی شود.

ریک برای متقاعد کردن این دو نفر راهی جز مذاکره و صحبت کردن ندارد و همچنین او مجبور است همزمان به دنبال آذوقه، مهمات و مبارزین جدید نیز بگردد. ما بازماندگان جدید را در مکان‌های باورنکردنی ملاقات خواهیم کرد. ریک و گروهش راه‌های جدیدی را آزمایش خواهند کرد که ما هرگز در این سریال ندیده‌ایم. ما ریک را در ادامه این فصل مشاهده خواهیم کرد که با اعتماد به نفس بالا تمامی گروه‌ها را متحد خواهد کرد تا برای یک هدف که سقوط نیگان باشد، تلاش کنند و بجنگند. اما آن‌ها هنوز هیچ برنامه‌ای برای یک جنگ تمام عیار با ارتش کاملا آماده نیگان ندارند.

شبکه AMC اخیرا پوسترهای جدیدی از نیمه دوم فصل هفتم سریال The Walking Dead منتشر کرده است که تصاویری از زامبی‌ها، دینامیت و قبرهای کنده شده دیده می‌شود. پخش نیمه دوم فصل هفتم سریال The Walking Dead از تاریخ ۱۲ فوریه (۲۴ بهمن) از شبکه AMC آغاز خواهد شد. ۱۰.۵۸ میلیون نفر بیننده قسمت پایانی نیم فصل اول فصل هفتم این سریال را که در تاریخ ۴ دسامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آذر ۱۳۹۵) به روی آنتن رفته است تماشا کرده‌اند که کمترین آمار تعداد بیننده در بین قسمت‌های پایانی نیم فصل اول سریال The Walking Dead از سال ۲۰۱۲ است.

شبکه AMC چندی پیش سریال The Walking Dead را برای فصل هشتم تمدید کرد، پخش فصل هشتم این سریال قرار است از پاییز سال آینده آغاز شود که قسمت آغازین آن صدمین قسمت این مجموعه است که به روی آنتن خواهد رفت. اسکات ام. گیمپل، سازنده این سریال، در فصل هشتم سریال The Walking Dead نیز باز خواهد گشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده