نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۸

پخش سریال Star Trek: Discovery بار دیگر عقب افتاد

شبکه CBS با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پخش سریال پیشتازان فضا: اکتشاف (Star Trek: Discovery) بار دیگر عقب افتاده است.

شبکه CBS اعلام کرد که پخش سریال مورد انتظار Star Trek: Discovery بار دیگر عقب افتاده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، شبکه CBS تصمیم گرفته است که بار دیگر پخش این سریال را عقب بیندازد و همچنان در حال استخدام بازیگر است. شبکه CBS اعلام کرد که فیلمبرداری این سریال هفته آینده در تورنتو کانادا آغاز خواهد شد و طبق بیانیه این شبکه، پخش قسمت آغازین سریال Star Trek: Discovery به علت آخرین تغییرات در تیم بازیگری و فیلمنامه سریال، عقب افتاده است. شبکه CBS در رابطه با تاخیر این سریال گفت:

این یک پروژه جاه طلبانه است. ما اگر بهترین کیفیت را برای سریال می‌خواهیم، باید بیشترین انعطاف پذیری را در زمان پخش داشته باشیم. ما در ابتدای کار گفته‌ایم که بیشتر کارهای مهم این مجموعه را به سرعت انجام داده‌ایم. همچنین ما باید انعطاف پذیری کاملی برای ارائه آن بر روی شبکه استریم CBS All Access داشته باشیم، ما هنوز نمی‌دانیم که فصل کامل آن قرار است بر روی این سرویس قرار بگیرد یا تنها قسمت آغازین آن قرار است از آن پخش شود.

پیش از این قرار بود سریال Star Trek: Discovery از ماه ژانویه پخش شود، اما چندی پیش، شبکه CBS پخش این سریال را تا ماه می عقب انداخت. فصل اول این سریال قرار است ۱۳ قسمت باشد. سازندگان این سریال اشاره‌ای به مشکلات فیلمنامه و جلوه‌های ویژه این سریال نیز کرده‌اند که نیاز به کار بیشتری دارد. برایان فولر، سازنده سابق سریال Star Trek: Discovery، گفت که برای ارائه بهترین سریال لازم بود که این تاخیر اتفاق بیفتد. او در این بیانیه گفت:

هدف ما خلق یک رویای بزرگ و ارائه موفق آن است و این بدان معناست که مطمئن شویم خواسته‌های طبیعی و پس از تولید ما برای سریال تحقق یابد تا داستان سریال به طور کامل در فضا رخ دهد و زمانی که به روی آنتن برود بتواند پاسخگو نیازها باشد، که نتیجه آن به خطر افتادن کیفیت آن منجر نشود.

Star Trek: Discovery Spaceship

اوایل ماه آبان، شبکه CBS تایید کرد که برایان فولر دیگر سازنده سریال Star Trek: Discovery نخواهد بود، اما در نقش تهیه‌کننده اجرایی همچنان حضور خواهد داشت. منابع نزدیک و قابل اعتماد می‌گویند که فولر به علت حضور در دو سریال دیگر که مسئولیت تولید و ساخت آن را بر عهده دارد، تصمیم گرفت که دیگر سازنده سریال Star Trek: Discovery نباشد و از سمت خود کناره‌گیری کند. فولر اکنون در حال کار بر روی سریال خدایان آمریکایی (American Gods) برای شبکه استارز است و انتظار می‌رود این سریال طی سال ۲۰۱۷ از این شبکه پخش شود. علاوه بر این، فولر بر روی بازسازی سریال داستان‌های شگفت‌انگیز (Amazing Stories) برای شبکه NBC نیز کار می‌کند که در حال حاضر مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند.

علاوه بر این، تایید شد جیمز فرین، بازیگر سریال‌هایی چون خون حقیقی (True Blood) و گاتهام (Gotham)، قرار است نقش سارک، پدر آقای اسپاک، را در سریال Star Trek: Discovery بازی کند. پیش از این حضور آنتونی رپ، میشل یئو، داگ جونز و سنیکا مارتین-گرین در این سریال تایید شده بود. اتفاقات سریال Star Trek: Discovery قبل از اتفاقات سریال اصلی که در سال ۱۹۶۶ پخش شد، رخ خواهد داد. با این حال، تاریخ جدیدی برای پخش این سریال هنوز اعلام نشده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده