نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

در فیلم Avengers: Infinity War شاهد دنیاهای جدید بسیاری خواهیم بود

طبق گفته طراح صحنه فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War)، در این فیلم شاهد دنیاهای جدید بسیاری خواهیم بود.

تنها چند روز تا آغاز فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War بیشتر باقی نمانده است. به همین منظور وب‌سایت کامیک‌بوک مصاحبه‌ای را با چارلز وود، طراح صحنه فیلم Avengers: Infinity War، انجام داده است. از او سوالی در مورد ویژگی‌های فیلم سوال شد و وود در جواب گفت:

هر زمان که شما یک صفحه از فیلمنامه را ورق بزنید، از چیزی که می‌بینید و می‌خوانید، کاملا مبهوت و وحشت زده می‌شوید.

طبق صحبت وی، به نظر می‌رسد فیلم بزرگ‌تر از تصور عموم است. وود در ادامه در مورد محیط‌های فیلم نیز توضیحاتی داد. او در ادامه گفت:

من فکر می‌کنم که مثل فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange) شما شاهد محیط‌ها و فضاهای جدید خواهید بود. منظور من این است که در این فیلم دنیاهای جدید بسیار زیادی وجود دارد و آن را مشاهده خواهیم کرد.

با توجه به اینکه تانوس تلاش می‌کند وارد زمین شود و بیشتر سنگ‌های بی‌نهایت در زمین قرار دارد، کمی بعید به نظر می‌رسد که مانند اتفاقات کامیک The Infinity Gauntlet شاهد صحنه‌های اکشن گسترده در سیاره‌های مختلف باشیم. علاوه بر این، کارن گیلان، بازیگر نقش شرور و منفی نبولا، در مصاحبه جدید خود از حضور در دو قسمت آینده فیلم انتقام جویان (Avengers) خبر داد. اوایل این ماه، لیستی از بازیگرانی که برای شروع فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War فراخوانده شده‌اند، منتشر شد که در این لیست تمامی اعضای گروه نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) نیز دیده می‌شوند. 

Nebula

پیش از این وین دیزل، صداپیشه شخصیت گروت، حضور شخصیت‌‌های نگهبانان کهکشان را در این فیلم تایید کرده بودبا این حال، حضور شخصیت نبولا و دیگر اعضای نگهبانان کهکشان در قسمت چهارم Avengers تایید نشده بود. نبولا دختر تانوس است و در فیلم نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2) باز خواهد گشت، اما گیلان اطلاعات جدیدی از حضور این شخصیت در این فیلم به اشتراک نگذاشته است. او به بی‌بی‌سی در رابطه با حضورش در دو فیلم جومانجی (Jumanji) و Guardians of the Galaxy Vol. 2 که طی سال ۲۰۱۷ اکران می‌شوند، گفت:

شما باید تا انتشار این دو فیلم صبر کنید. من فعلا نمی‌توانم چیز بیشتری بگویم.

او در ادامه حضور شخصیت نبولا در دو قسمت آینده فیلم Avengers را تایید کرد. گیلان گفت:

من قرار است حضور کوتاهی در دو قسمت آینده فیلم Avengers داشته باشم.

با این حال، مارول تاکنون لیستی رسمی از بازیگران و شخصیت‌های حاضر در این فیلم منتشر نکرده است. کارگردانی دو قسمت پایانی فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو، خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی است، این گروه پیش از این در دو فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier) و Captain America: Civil War همکاری داشته‌اند. فیلم Avengers: Infinity War در اصل به عنوان دو فیلم برنامه‌ریزی شده بود، اما در ماه جولای امسال، نام قسمت دوم تغییر کرد و قرار است نام متفاوتی داشته باشد.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن قسمت بدون نام فیلم Avengers در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده