نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

کمپانی برادران وارنر از ساخت فیلم سینمایی Attack on Titan خبر داد

کمپانی برادران وارنر از ساخت فیلم اقتباسی و سینمایی حمله به تایتان (Attack on Titan) به تهیه کنندگی دیوید هیمن، خبر داد.

هالیوود علاقه زیادی به اقتباس از کتاب، کامیک و حتی بازی‌های ویدیویی دارد و طی سال‌های گذشته تعداد آثار اقتباسی، رشد چشمگیری داشته است. در طول سال‌های اخیر استودیوهای فیلمسازی علاقه زیادی به ساخت فیلم‌های سینمایی براساس آثار انیمه و مانگا نشان داده‌اند. در طول سال ۲۰۱۷ دو فیلم شبح درون پوسته (Ghost in the Shell) و دفترچه مرگ (Death Note) که اقتباسی از انیمه و مانگا به همین نام هستند، منتشر خواهند شد. فیلم Ghost in the Shell با بازی اسکارلت جوهانسون، قرار است در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین ۱۳۹۶) به روی پرده برود، اما هنوز تاریخی رسمی برای انتشار فیلم Death Note اعلام نشده است. این در حالی است که گفته می‌شود فیلم‌های سینمایی بیشتری براساس مانگا و انیمه از جمله Bleach و Akira، در دست ساخت است.

حال برادران وارنر تایید کرده که حق ساخت فیلم‌های Attack on Titan که یک مانگا و انیمه بسیار محبوب، پر طرفدار و موفق است، را دریافت کرده و در حال حاضر این کمپانی با یک تهیه کننده نام آشنا نیز برای کار بر روی این فیلم به توافق رسیده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، برادران وارنر حق ساخت فیلم سینمایی مجموعه Attack on Titan را بدست آورده و دیوید هیمن نیز به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهد داشت. هیمن بیشتر برای تهیه کنندگی فیلم‌هایی چون موجودات جادویی و زیستگاه آن‌ها (Fantastic Beasts and Where to Find Them)، مجموعه هری پاتر (Harry Potter) و جاذبه (Gravity) شناخته شده است.

Attack on Titan

داستان Attack on Titan، حول ارن یگر، خواهر ناتنی‌اش میکاسا آکرمن و دوست این دو با نام آرمین آرلرت می‌گذرد. پس از سقوط دیوار ماریا و شهر شیگانشیما، مادر ارن بدست یک غول کشته می‌شود و او قسم می‌خورد که انتقام انسان‌ها را از تایتان‌ها بگیرد. او به همراه دوستانش به ارتش ملحق می‌شود. بعدها در جریان یکی از مبارزات او متوجه می‌شود که قدرت تبدیل شدن به تایتان را دارد و از آن برای دفاع از انسان‌ها استفاده می‌کند. تاکنون براساس مجموعه Attack on Titan، سریال انیمه‌ای که فصل دوم آن طی سال ۲۰۱۷ پخش خواهد شد، بازی‌های ویدیویی و یک فیلم لایو اکشن ساخته و منتشر شده است.

فیلم Attack on Titan که توسط برادران وارنر ساخته می‌شود، نخستین اقتباس غربی این مجموعه خواهد بود. علاوه بر این، وارنر حق ساخت فیلم سینمایی براساس دو مجموعه Bleach و Akira را نیز در اختیار دارد و Attack on Titan سومین انیمه و مانگایی است که حق ساخت نسخه سینمایی آن را بدست آورده است. برادران وارنر حق ساخت فیلم Death Note نیز در اختیار داشت، اما پس از آن‌ که این کمپانی تصمیم گرفت تعداد فیلم‌های در حال ساخت خود را کاهش دهد، حقوق ساخت این فیلم را به شبکه استریم نت‌فلیکس واگذار کرد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده