نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

تصویر جدید فیلم Avengers: Infinity War ساخت دستکش بی‌نهایت را نشان می‌دهد

برادران روسو به تازگی ویدیو جدیدی منتشر کرده‌اند که به نظر می‌رسد در فیلم Avengers: Infinity War شاهد ساخت دستکش بی‌نهایت خواهیم بود.

طبق شایعات منتشر شده، فیلمبرداری و تولید فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) مدتی است که در آتلانتا آغاز شده است. هرچند مارول هنوز به طور رسمی این خبر را تایید و رسانه‌ای نکرده است. در طول ماه‌های اخیر جو و آنتونی روسو، کارگردانان این فیلم، تصویری از موشن کپچر شخصیت تانوس به همراه تصویری از یک مکان مرموز و نامشخص، منتشر کرده‌اند. حال این دو به طور جدی در حال کار بر روی فیلم Avengers: Infinity War هستند. برادران روسو به تازگی ویدیویی را در اینستاگرام شخصی خود از این فیلم مورد انتظار منتشر کرده‌اند. شاید در نگاه اول این ویدیو چیز خاصی را نشان ندهد، اما همراه با این ویدیو نوشته «Infinity prop» مشاهده می‌شود که به نظر می‌رسد اشاره‌ای به ساخت دستکش بی‌نهایت تانوس دارد.

Infinity Gauntlet

گفته می‌شود فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War با اضافه شدن بیشتر بازیگران، از آغاز سال ۲۰۱۷ میلادی به طور رسمی در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز خواهد شد. این در حالی است که فیلمبرداری فیلم پلنگ سیاه (Black Panther)، دیگر فیلم مارول استودیو نیز از ماه ژانویه ۲۰۱۷ آغاز می‌شود. برخی از تحلیلگران معتقد هستند که ممکن است بخشی از نبردهای فیلم Avengers: Infinity War در خارج از زمین رخ دهد، اما کمی بعید به نظر می‌رسد نبرد بزرگی از فیلم در خارج از زمین رخ دهد. به احتمال زیاد در این فیلم شاهد نبردی مانند فیلم انتقام‌ جویان (The Avengers)، خواهیم بود.

فیلم Avengers: Infinity War در اصل به عنوان دو فیلم برنامه‌ریزی شده بود، اما در ماه جولای امسال، نام قسمت دوم تغییر کرد و قرار است نام متفاوتی داشته باشد. اگرچه فیلمبرداری قسمت سوم و چهارم Avengers قرار است پشت سرهم انجام شود، اما برادران روسو تاکید کرده‌اند که آن‌ها نمی‌خواهند یک داستان را به دو بخش تقسیم کنند. آنتونی روسو در یک مصاحبه به IO9 گفت:

این دو فیلم کاملا از یکدیگر متفاوت هستند. لزوما این یک سناریو که به بخش اول و بخش دوم تبدیل شده باشد، نیست. آن‌ها فقط دو اصطلاح متفاوت هستند. من فکر می‌کنم فیلمبرداری همزمان این دو قسمت باعث ایجاد یک تصور غلط شده است.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن قسمت بدون نام فیلم Avengers در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده