نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

اولین تصویر رسمی فیلم Avengers: Infinity War موشن کپچر شخصیت تانوس را نشان می دهد

در حالی که کمتر از دو ماه تا آغاز فیلمبرداری فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) بیشتر باقی نمانده است، نخستین تصویر از پشت صحنه پیش تولید این فیلم منتشر شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در حالی که فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War تا ماه نوامبر امسال آغاز نخواهد شد، اما کار پیش تولید آن به خوبی در جریان است. جو و آنتونی روسو، کارگردانان دو قسمت پایانی فیلم Avengers، با انتشار تصویری در فیسبوک شخصی خود، اولین تصویر رسمی از مراحل پیش تولید این فیلم را منتشر کردند. در این تصویر جاش برولین در لباس مخصوص انجام موشن کپچر قابل مشاهده است، که در حال آماده شدن برای بازی در نقش تبه‌‌کار بزرگ کهکشانی به نام تانوس است. تانوس قرار است شخصیت شرور و منفی دو قسمت پایانی Avengers باشد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

First Avengers: Infinity War Shoot Image Shows Thanos Actor Doing Mocap

اوایل سال جاری، برولین در مورد تصمیماتی که برای ضبط موشن کپچر حرکات تانوس وجود دارد صحبت کرد و به نظر می‌رسد با نسخه سی‌جی‌آی فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) که برای ضبط صحنه‌های تانوس استفاده شد، مخالف است. برولین می‌گوید:

من آنجا حضور دارم و فقط یک جایگاه ویژه برای من نیست. من در فیلمبرداری حضور خواهم داشت. بر روی صورت دستگاه و چیزهای دیگری [برای موشن کپچر] گذاشته می‌شود. صحنه‌های من با ۳۴ یا ۳۶ دوربین؟ چیزی شبیه به این، در زوایای مختلف فیلمبرداری می‌شود. هر حرکت و همه چیز ضبط می‌شود. بنابراین، این فناوری برای من بسیار جدید و همچنین بسیار هیجان انگیز است، این فناوری در فیلم Guardians of the Galaxy من را بسیار دلسرد و ناراحت کرده بود. اما من مطمئن هستم که می‌توان به این بچه‌ها [تیم تولید Avengers: Infinity War] اعتماد کرد.

فیلم Avengers: Infinity War در اصل به عنوان دو فیلم برنامه‌ریزی شده بود، اما در ماه جولای امسال، نام قسمت دوم تغییر کرد و قرار است نام متفاوتی داشته باشد. اگرچه فیلمبرداری قسمت سوم و چهارم Avengers قرار است پشت سرهم انجام شود، اما برادران روسو تاکید کرده‌اند که آن‌ها نمی‌خواهند یک داستان را به دو بخش تقسیم کنند. آنتونی روسو در یک مصاحبه به IO9 گفت:

این دو فیلم کاملا از یکدیگر متفاوت هستند. لزوما این یک سناریو که به بخش اول و بخش دوم تبدیل شده باشد، نیست. آن‌ها فقط دو اصطلاح متفاوت هستند. من فکر می‌کنم فیلمبرداری همزمان این دو قسمت باعث ایجاد یک تصور غلط شده است.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن قسمت بدون نام فیلم Avengers در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده