نویسنده: wood patch
// دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

فیلمنامه نویس فیلم مستقل هارلی کویین مشخص شد

کمپانی برادران وارنر اعلام کرده که وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم مستقل شخصیت هارلی کویین را بر عهده کریستینا هادسون گذاشته است.

کمپانی برادران وارنر (.Warner Bros) به همراه کمپانی دی‌سی به هواداران کاراکتر هارلی کویین، ضد قهرمان محبوب جهان کمیک‌ها، مژده داد که آن‌ها بالاخره فیلمنامه‌نویس فیلم فرعی هارلی کویین را که به احتمال قریب به یقین «Harley Quinn / Birds of Prey» نام خواهد گرفت، انتخاب کرده‌اند. کریستینا هادسون که در حال حاضر مشغول کار بر روی فیلمنامه فیلم فرعی مجموعه Transformers با محوریت کاراکتر محبوب بامبلبی است، تاکنون موارد چندانی را در کارنامه حرفه‌ای خود به‌ثبت نرسانده است. کمپانی پارامونت پیکچرز که در حال آماده‌سازی مقدمات ساخت فیلم مستقل Transformers: Bumblebee است، به‌نظر می‌سد که از همکاری با هادسون راضی است و چندی پیش نیز اظهار کرد متن فیلمنامه نهایی به‌زودی به‌ دست کارگردان و عوامل سازنده فیلم سپرده خواهد شد. Transformers: Bumblebee در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۷) اکران خواهد شد.

فیلم فرعی و مستلق هارلی کویین که قرار است با نقش‌آفرینی و تهیه‌کنندگی مارگو رابی ساخته شود، بر اساس شایعات موجود پای سایر شخصیت‌های مؤنث جهان کمیک‌های دی‌سی را نیز به داستان خود باز خواهد کرد. مارگو رابی که با حضور در نقش هارلی کویین در فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) خوش درخشید، این روزها به چهره ثابت این شخصیت در جهان هالیوود تبدیل شده و طرفداران فراوانی را برای خود پیدا کرده است. تاریخ آغاز فیلمبرداری، فهرست بازیگران و تاریخ عرضه فیلم Harley Quinn / Birds of Prey هنوز مشخص نشده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده