نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

فیلم لایو اکشن Voltron در دست ساخت است

یونیورسال و دریم‌ورکز انیمیشن در حال ساخت فیلمی لایو اکشن براساس انیمیشن Voltron هستند.

مجموعه انیمیشنی موفق Voltron که در دهه ۸۰ میلادی پخش می‌شد، با سریال انیمیشنی Voltron: Legendary Defender که توسط نت‌فلیکس طی امسال پخش شده است، بازگشته است. حال طبق خبرهایی که اخیرا منتشر شده است، فیلمی لایو اکشن براساس انیمیشن Voltron نیز در دست ساخت است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده است، استودیو دریم‌ورکز انیمیشن در حال کار بر روی فیلم Voltron است. کام کست، که ان بی سی یونیورسال زیر مجموعه‌ی آن است، ماه آوریل استودیو دریم ورکز را با قیمت ۳/۸ میلیارد دلار خریداری کرد که حق ساخت فیلم و انیمیشن Voltron نیز بخشی از این معامله بوده است و اکنون پروژه ساخت فیلم آن به سرعت مراحل پیش تولید خود را پشت سر می‌گذارد.

ددلاین در ادامه اضافه می‌کند که دیوید هیتر، که پیش از این بر روی فیلمنامه فیلم نگهبانان (Watchmen) و دو فیلم اول مجموعه مردان ایکس (X-Men) کار کرده است، کار بر روی فیلمنامه فیلم Voltron را در دریم‌ورکز انیمیشن آغاز کرده است. هیتر بیشتر برای صداپیشگی در بازی‌های ویدیویی شناخته شده است که مهمترین آن را می‌توان به صداپیشگی شخصیت سالید اسنیک در مجموعه بازی‌های محبوب متال گیر سالید (Metal Gear Solid) اشاره کرد. تاکنون اطلاعات بیشتری از فیلم Voltron منتشر نشده است و یونیورسال نیز تا به این لحظه واکنشی به این خبر نداشته است.

انیمیشن سریالی Voltron: Legendary Defender، یکی دیگر از بخش‌های این مجموعه است که در حال حاضر بخشی از محصولات کمپانی یونیورسال شده است. اولین فصل این سریال ماه ژوئن از نتفلیکس پخش شد و فصل دوم آن قرار است در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ (۱ بهمن امسال) به صورت استریم از شبکه نت‌فلیکس پخش شود. Voltron: Legendary Defender ریبوتی از انیمیشن آمریکایی-ژاپنی Voltron است که بین سال‌های ۱۹۸۴ و ۱۹۸۶ در سه فصل روی آنتن رفت.

مجموعه‌ی Voltron برداشتی از انیمیشن‌های ژاپنی Beast King GoLion و Armored Fleet Dairugger XV به شمار می‌رود که البته برای مخاطبان غربی سفارشی‌سازی شده است. این سری تاکنون در قالب اسپین‌آف، کتاب‌های کمیک و بازی‌های ویدیویی به دست طرفداران رسیده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده