نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

انیمیشن سریالی Voltron: Legendary Defender از اول بهمن وارد فصل دوم می‌شود

فصل دوم انیمیشن Voltron: Legendary Defender از یکم بهمن در نتفلکیس آغاز می‌شود و تا ۱۳ قسمت ادامه پیدا می‌کند.

طی رویداد کامیک کان نیویورک، تاریخ پخش فصل بعدی Voltron: Legendary Defender اعلام و گفته شد که هواداران این انیمیشن سریالی می‌توانند از ۲۰ ژانویه (۱ بهمن) ماجراهای آن را از نتفلکیس دنبال کنند. دست‌اندرکاران تولید Legendary Defender ضمن اشاره به این خبر، قسمت جدیدی از این مجموعه را به نمایش گذاشتند و یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ هم برای طرفداران‌شان برگزار کردند.

خلاصه‌ی فصل دوم Voltron: Legendary Defender از این قرار است:

پس از پایان‌بندی نفس‌گیر فصل اول، در دومین فصل Voltron: Legendary Defender دریم‌ورکس، پالدین‌ها در پی نبردی سنگین با Zarkon ،Haggar و امپراتوری Galra در سراسر دنیا پراکنده می‌شوند. [در این میان، اعضای] گروه در حین تلاش برای گرد هم آوردنِ [نیروهای] قدرتمندِ Voltron و از میان برداشتن Zarkon، با مشکلات جدیدی روبه‌رو می‌شوند.

Voltron: Legendary Defender ریبوتی از انیمیشن آمریکایی-ژاپنی Voltron است که بین سال‌های ۱۹۸۴ و ۱۹۸۶ در سه فصل روی آنتن رفت. مجموعه‌ی Voltron برداشتی از انیمیشن‌های ژاپنی Beast King GoLion و Armored Fleet Dairugger XV به شمار می‌رود که البته برای مخاطبان غربی سفارشی‌سازی شده است. این سری تاکنون در قالب اسپین‌آف، کتاب‌های کمیک و بازی‌های ویدیویی به دست طرفداران رسیده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده