// جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

هیدئو کوجیما ایده های سریال Westworld را تحسین کرده است

هیدئو کوجیما که به مانند بسیاری از علاقه‌مندان به محتوا‌های تلویزیونی، سریال Westworld را دنبال می‌کند، به تحسین این سریال پرداخته است.

در حدود یک ماه پیش شبکه HBO، که پیش از این به‌واسطه پخش‌های سریال‌های موفقی نظیر Game of Thrones و Veep مخاطبان زیادی را جذب کرده، نمایش سریال Westworld را آغاز کرد. این سریال که توسط جاناتان نولان و لیزا جوی خلق شده و رامین جوادی وظیفه آهنگ‌سازی آن را بر‌عهده دارد، نظر مثبت منتقدین و مخاطبین را در مدت کوتاهی که از پخش آن می‌گذرد جلب کرده و حتی توانسته است رکورد پر‌بیننده‌ترین قسمت اول بین تولیدات شبکه HBO را به نام خود ثبت کند. حال هیدئو کوجیما، بازی‌ساز با‌سابقه و خالق مجموعه Metal Gear، در قالب پستی در شبکه اجتماعی توییتر به تحسین ایده‌های این سریال پرداخته است.

هیدئو کوجیما در شبکه اجتماعی توییتر چنین نوشته است:

قسمت دوم سریال تلویزیونی Westworld را تماشا کردم. گفته‌های آنتونی هاپکینز دقیقا نگرش و اصل کلی من در طراحی بازی‌ها است.

آنتونی هاپکینز در این سریال نقش دکتر رابرت فرد، کارگردان خلاق پارک تفریحی مبتنی‌بر دوران غرب و‌حشی Westworld را ایفا می‌کند. این شخصیت در قسمت دومی دیالوگ‌های زیر را به زبان آورد:

آن‌ها («مهما‌نا‌ن) به خاطر پیچید‌گی‌های خاص و جزئیات است که به اینجا می‌آیند. آن‌ها به اینجا می‌آیند تا چیزی را کشف کنند که تنها در رو‌یا دیده و تا‌کنون از نزدیک مشاهده نکرده‌اند و پس از مشاهده عاشقش خواهند شد. این افراد به دنبال داستانی نیستند که خودشان را به آن‌ها نشان دهد. زیرا از قبل نسبت به خود شناخت دارند. دلیل ورود آن‌ها به این محل، این است که برای مدت کوتاهی آن کسی که می‌توانستند باشند، را تجربه کنند.

جا‌نا‌تا‌ن نو‌لا‌ن پبش‌ از ‌این از تا‌ثیر بالای بازی‌های ویدیویی نظیر سری بازی‌های Red Dead Redemption ،The Elder Scrolls V: Skyrim و Bioshock در پرداخت داستان سریال تلویزیونی Westworld گفته بود. هیدئو کوجیما ۳۰ سال از عمر خود را به ساخت بازی‌های ویدیویی اختصاص داده و در این مدت بازی‌های متعددی را ساخته که مجموعه Metal Gear بیش از دیگران با شهرت و محبوبیت همراه بوده است. جدید‌ترین پروژه این بازی‌ساز با‌سابقه که پیش از این اعلام کرده بود «هیچ‌گاه دست از بازی ساختن نخواهد برداشت»، Death Stranding نام دارد که تریلر آن در نمایشگاه E3 امسال به نمایش در‌آمد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده