نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

۳.۳ میلیون نفر بیننده قسمت اول سریال Westworld بودند

طبق خبرهای منتشر شده، ۳.۳ میلیون بیننده قسمت اول سریال جدید HBO به نام Westworld را تماشا کرده‌اند.

سرانجام پخش سریال جدید علمی تخیلی و وسترن شبکه HBO به نام وست‌ورلد (Westworld) آغاز شد و به نظر می‌آید شروع بسیار خوبی را داشته است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده است، قسمت اول این سریال که براساس فیلم قدیمی Westworld محصول سال ۱۹۷۳ ساخته شده است، توسط ۳.۳ میلیون بیننده از طریق تلویزیون و سرویس‌های استریم شبکه HBO به نام Go و Now، تماشا شده است. ددلاین اضافه می‌کند، حدود ۲.۳ میلیون نفر از طریق تلویزیون و حدود یک میلیون نفر از طریق سرویس‌های استریم شبکه HBO این سریال را تماشا کرده‌اند.

اگر این خبر درست باشد، فصل اول سریال Westworld رکورد پر بیننده‌ترین قسمت شروع سریال جدید شبکه HBO را به نام خود ثبت کرده است، پیش از این، این رکورد متعلق به سریال کارآگاه حقیقی (True Detective) بوده است که در سال ۲۰۱۳ از این شبکه پخش شده بود. ساخت سریال اقتباسی Westworld بر عهده لیزا جوی و جاناتان نولان، که زن و شوهر هستند، است. جاناتان نولان برادر کریستوفر نولان است و در نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون شوالیه تاریکی (The Dark Knight) و بین ستاره‌ای (Interstellar) با برادرش کریستوفر نولان که کارگردانی آن‌ها را بر عهده داشته است، همکاری کرده است.  جی. جی. آبرامز نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی و مشاور در سریال Westworld حضور دارد. 

سریال Westworld توانسته است نقدهای مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کند و به نظر می‌رسد تبدیل به یکی از موفق‌ترین و پر بیننده‌ترین سریال‌های شبکه HBO شود. در سریال Westworld بازیگرانی چون آنتونی هاپکینز، اد هریس، ایوان ریچل وود، جفری رایت، جیمز مارسدن، تندی نیوتون، شنون وودوارد، جیمی سیمپسون، رودریگو سانتورو، بن بارنز و کلیفتون کالینز جونیور به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده