نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

فیلمبرداری فیلم Thor: Ragnarok به پایان رسید

مارول استودیو با انتشار ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی، از به پایان رسیدن فیلمبرداری فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) خبر داد.

فیلمبرداری فیلم Thor: Ragnarok به طور رسمی به پایان رسید. مارول استودیو با انتشار ویدیویی در صفحه رسمی خود در فیسبوک، از کامل شدن فیلمبرداری این فیلم خبر داد. در این ویدیو تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Thor: Ragnarok، به همراه کریس همسورث، بازیگر نقش ثور و تسا تامپسون، بازیگر نقش والکری حضور داشتند. علاوه بر این، وایتیتی تصویر جدیدی را از پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم منتشر کرده است که اولین نگاه به لباس جدید ثور را در فیلم Thor: Ragnarok به ما ارائه می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Thor

علاوه بر همسورث و تامپسون، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر / هالک،  جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ و کیت بلانشت در نقش هلا، شخصیت منفی و شرور فیلم، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. چندی پیش نیز، اعلام شد سم نیل، بازیگر فیلم پارک ژوراسیک (Jurassic Parkبه جمع بازیگران فیلم Thor: Ragnarok اضافه شده است. نقش او در این فیلم هنوز اعلام نشده است.

فیلم  Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است. در طول زمان فیلمبرداری این فیلم، تصاویری از حضور کوئین جت و هالک در لوکیشن آزگارد و پشت صحنه فیلمبرداری منتشر شد، همچنین در ادامه تصاویری نیز از فیلمبرداری این فیلم در شهر نیویورک منتشر شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده