نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۱

بازیگر کالین کریوی: جی.کی.رولینگ در کشتن شخصیت های هری پاتر افراط کرده است

هیو میچل، بازیگر نقش کالین کریوی، گفته است که جی.کی.رولینگ در کشتن شخصیت‌های مجموعه هری پاتر افراط کرده است.

اخبار مرتبط

  • کارگردان هری پاتر: اندازه هاگرید در فیلم ها بیش از حد کوچک بود

هیو میچل که او را بیشتر برای بازی در نقش عکاسی به نام کالین کریوی در فیلم هری پاتر و تالار اسرار (Harry Potter and the Chamber of Secrets) می‌شناسیم، گفته است که این شخصیت می‌توانست در نهایت جان سالم به در ببرد. شخصیت کریوی تنها در فیلم Harry Potter and the Chamber of Secrets محصول سال ۲۰۰۲، حضور داشت. او در نبرد هاگوارتز جنگید که در نهایت در مبارزه با مرگ‌خواران به قتل رسید. او تنها شخصیتی نبود که در این نبرد کشته شد و شخصیت‌های بزرگی مانند فرد ویزلی، ریموس لوپین، نیمفادورا تانکس، بلاتریکس لسترنج، سوروس اسنیپ و البته لرد ولدمورت نیز کشته شدند.

میچل می‌گوید که زمانی که جی.کی.رولینگ، خالق مجموعه، هری پاتر، تصمیم داشت این مجموعه را به پایان برساند، ممکن است بیش از حد به کشتن شخصیت‌‌های فکر کرده باشد. او در ادامه گفت که کریوی سزاوار مرگ نبود. میچل در مصاحبه با پادکست اینترمیتنت ویکلی گفت:

من یک اعتقاد قاطع در مورد جی.کی.رولینگ دارم که همیشه فکر می‌کنم که او کمی پایان کتاب را مثل هفت تیرکشی کرد و او به خوبی شخصیت‌های متعددی را کشت. من فکر می‌کنم که جذابیت خاصی در مرگ کالین وجود داشت، فقط بخاطر اینکه او در حالی که همه چیز تمام شده بود مخفیانه به قلعه بازگشت و همچنین او تصویری از بی‌گناهی و شجاعت را به تصویر کشید. پس بله، بسیاری از مردم در واقع از مرگ کالین بسیار ناراحت شدند.

Harry Potter and the Chamber of Secrets

کریوی در نهایت به شکل مخفیانه به هاگوارتز بازگشت و در جنگ پایانی جان خود را از دست داد.  در حال حاضر هیچ فیلمی از مجموعه اصلی هری پاتر در دست ساخت نیست، اما فیلم فرعی این مجموعه به نام جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها (Fantastic Beasts and Where To Find Them) ماه آینده به روی پرده‌های سینما می‌رود. چندی پیش بود که جی کی رولینگ اعلام کرد که کتاب Fantastic Beasts آنها که به زودی اولین فیلم آن اکران خواهد شد، در مجموع ۵ فیلم خواهد داشت.

در دیگر خبرها در ارتباط با دنیای هری پاتر، اولی موس، گرافیست پوسترهای بازی Firewatch، هفت پوستر فوق‌العاده زیبای Harry Potter طراحی کرده است. این پوسترها در ابعاد ۴۰ در ۶۰ سانتی‌متر هستند و هر کدام از آنها به صورت دستی شماره‌گذاری شده است و هر کدام از آنها ۵۰ دلار قیمت دارد. با این حال می‌توانید تمام این ۷ پوستر را در یک باندل با قیمت ۲۷۵ دلار خریداری کنید و از تخفیفی ۷۵ دلاری برخوردار شوید. این پوسترها تا تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان) در معرض فروش قرار خواهند گرفت اما زمان تحویلی بین ۲ تا ۳ ماه خواهند داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده