نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

پوسترهای فوق‌العاده زیبای هری پاتر از گرافیست بازی Firewatch

اولی موس، گرافیست پوسترهای بازی Firewatch، هفت پوستر فوق‌العاده زیبای Harry Potter طراحی کرده است.

اگر از طرفداران هری پاتر باشید، اولی موس که یک گرافیست است، پوسترهای فوق‌العاده زیبایی را بر اساس این کتاب‌های معروف این مجموعه طراحی کرده است که تا زمان محدودی برای خرید در دسترس علاقمندان قرار خواهند داشت. این پوسترها با همکای شرکت پاترمور طراحی شده‌اند و در تمام آنها، قلعه هاگوارتز دیده می‌شود اما هر کدام از آنها به نحوی طراحی شده‌اند که فضای آن کتاب را به خوبی نشان بدهند. به طور مثال، در پوستری که برای کتاب اول طراحی شده است، ما هاگرید را می‌بینیم که دست هری‌ پاتر را گرفته است و برای اولین بار وی را به مدرسه جادوگری هاگوارتز می‌برد. در پوستر مربوط به زندانی آزکابان نیز تم تاریک و فضای سیاه کتاب به خوبی مشخص است. در ادامه می‌توانید این هفت پوستر را مشاهده کنید:

Harry Potter

Harry Potter

Harry Potter

Harry Potter

Harry Potter

Harry Potter

Harry Potter

این پوسترها در ابعاد ۴۰ در ۶۰ سانتی‌متر هستند و هر کدام از آنها به صورت دستی شماره‌گذاری شده است و هر کدام از آنها ۵۰ دلار قیمت دارد. با این حال می‌توانید تمام این ۷ پوستر را در یک باندل با قیمت ۲۷۵ دلار خریداری کنید و از تخفیفی ۷۵ دلاری برخوردار شوید. این پوسترها تا تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان) در معرض فروش قرار خواهند گرفت اما زمان تحویلی بین ۲ تا ۳ ماه خواهند داشت. 

در دیگر اخبار مربوط به دنیای هری پاتر، چندی پیش بود که جی کی رولینگ، خالق این مجموعه، اعلام کرد که کتاب جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها که به زودی اولین فیلم آن اکران خواهد شد، در مجموع ۵ فیلم خواهد داشت. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده