نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۸

اضافه شدن دو بازیگر جدید به فصل دوم سریال Stranger Things

شبکه نت‌فلیکس از اضافه شدن دیکر مونتگمری و سدی سنک به جمع بازیگران فصل دوم سریال Stranger Things خبر داد.

کمتر کسی هست که در مورد سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) چیزی نشنیده باشد. این سریال محبوب و پرطرفدار شبکه نت‌فلیکس به سرعت به یکی از بزرگ‌ترین پدیده‌های صنعت تلویزیون تبدیل شده است و حتی کسانی هم که این سریال را تاکنون تماشا نکرده‌اند نیز با آن آشنایی دارند. دنیای وارونه و قدرت الون از جمله مواردی هست در سریال مت و راس دافر بیش از هرچیزی جلب توجه کرده است و بیشتر صحبت‌های در این رابطه است.

با توجه به اتفاقاتی که در پایان فصل اول رخ داد، طرفداران این سریال که روز به روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود، بی‌صبرانه منتظر شروع فصل دوم Stranger Things هستند هرچند باید تا سال آینده برای آن صبر کنند. طرفداران این سریال تا به امروز نظریات زیادی در مورد اتفاقات فصل دوم و سرنوشت الون و دنیای وارونه ارائه کرده‌اند. با این وجود هنوز اطلاعات چندانی از فصل دوم سریال Stranger Things به طور رسمی منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد به زودی شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از سوی سازندگان سریال باشیم.

طبق خبری که وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی منتشر کرده است، دو بازیگر جدید به فصل آینده سریال Stranger Things اضافه شده‌اند. دیکر مونتگمری، بازیگر نقش جیسون لی اسکات / رنجر قرمز در فیلم پاور رنجرز (Power Rangers)، برای بازی در نقش بیلی، به همراه سدی سنک، بازیگر سریال American Odyssey، برای بازی در نقش مکس خواهر کوچک بیلی، دو بازیگری جدیدی هستند که در فصل دوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. در توصیف شخصیت مکس آمده است:

او یک دختر سرسخت و با اعتماد به نفس بالا است. رفتار، اخلاق و کارهای او بیش از دختران و پسران هم دوره خود تربیت شده و مصنوعی به نظر می‌رسد. او دارای یک گذشته‌ پیچیده است و به طور کلی به تمام کسانی که در اطراف او هستند، مشکوک است.

در توصیف شخصیت بیلی، برادر مکس، آمده است:

او بیش از حد اعتماد به نفس دارد و او به عنوان برادر بزرگ‌تر مکس شخصیت عصبی را دارد. او در بازی‌های آشامیدنی همیشه برنده است و همیشه با یک کامارو سیاه رنگ رانندگی می‌کند. در پشت ظاهر زیبا و فریبنده او، ماهیت خشونت آمیز و غیر قابل پیش بینی دارد.

Stranger Things Season 2: Hawkins Welcomes Sadie Sink And Dacre Montgomery

علاوه بر تایید حضور این دو بازیگر جدید، تایید شده است که نوآ اشنپ، بازیگر نقش ویل بایرز و جو کری، بازیگر نقش استیو هارینگتون، برای نقش آفرینی دوباره در نقش‌های خود در فصل دوم سریال Stranger Things باز خواهند گشت. با این حال، قابل پیش بینی است که اکثر بازیگران فصل اول در فصل دوم آن نیز حضور داشته باشند. بیلی و مکس بخشی از یک خانواده تازه وارد به شهر هاوکینز است که با توجه به اتفاقات فصل اول و اینکه بیلی ماهیتی خشونت آمیز دارد، به نظر می‌رسد شاهد حضور یک نیروی نظامی جدید برای انجام آزمایشات جدید در شهر هاوکینز باشیم و پدر و مادر بیلی نیز بخشی از آن‌ها باشد.

هرچند این احتمال وجود دارد که افرادی مثل الون نیز وجود داشته باشند، اما این موضوع تا شروع فصل جدید قابل تایید نیست. نوآ اشنپ به نظر می‌رسد حضور بیشتری در فصل دوم سریال Stranger Things خواهد داشت و این بار شاهد ناپدید شدن او نخواهیم بود. ویل بایرز در اکثر فصل اول سریال در دنیای وارونه گرفتار بود و حضور کمی داشت.

فصل اول سریال Stranger Things هم اکنون بر روی شبکه استریم نت‌فلیکس در دسترس است و فصل دوم این سریال در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده