نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

ساخت فصل دوم سریال Stranger Things رسما تایید شد

شبکه استریم نت‌فلیکس با انتشار ویدیوی اعلام کرد سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) برای فصل دوم تمدید شده است و سال آینده از این شبکه منتشر خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

نت‌فلیکس اعلام کرد سریال Stranger Things برای فصل دوم تمدید شده است. در ویدیوی که نت‌فلیکس برای تایید این خبر منتشر کرده است، فهرستی از نام‌های مختلف دیده می‌شود که به نظر می‌رسد عنوان‌ قسمت‌های فصل دوم این سریال باشد. برخی از آن‌ها حاوی ارجاعاتی به حوادثی که در فصل اول رخ داد، است. فصل دوم سریال Stranger Things قرار است در زمان نامشخصی در سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید ویدیوی تایید فصل دوم این سریال را تماشا کنید:

|

فهرست عناوینی که در ویدیو قابل مشاهده است:

  • MadMax
  • The Boy Who Came Back to Life
  • The Pumpkin Patch
  • The Palace
  • The Storm
  • The Pollywog
  • The Secret Cabin
  • The Brain
  • The Lost Brother

همچنین در ویدیوی منتشر شده، ذکر شده است که اتفاقات فصل دوم سریال Stranger Things حدود یک سال پس از اتفاقات فصل اول و در سال ۱۹۸۴ اتفاق خواهد داد. فصل اول سریال Stranger Things در هشت قسمت ساخته و پخش شد و فصل دوم با یک قسمت بیشتر قرار است در ۹ قسمت ساخته و پخش شود. کار نوشتن و ساخت این سریال بر عهده مت و راس دافر است، این دو همچنین به عنوان تهیه کننده در کنار شاون لوی و دن کوهن نیز در این سریال حضور دارند. خبر تمدید سریال Stranger Things برای فصل دوم بدون شک برای طرفداران این سریال خبری خوبی با توجه به کلیف‌هنگرهای متعددی که در فصل اول شاهد آن بودیم، است. هرچند مت و راس دافر در مصاحبه چند روز پیش خود به صورت کاملا آشکار در مورد فصل دوم این سریال صحبت کردند و اعلام کردند فصل دوم نسبت به فصل اول «تاریک‌تر و عجیب‌تر» خواهد بود.

همانطور که پیش از این تایید شده است، داستان فصل دوم همانند فصل اول پیچیده و تودار خواهد بود. طبق گفته مت و راس دافر، فصل دوم ممکن است به برخی از سوالات پاسخ داده نشده در فصل اول پاسخ دهد و ایده این است که شخصیت‌های سریال برای ایجاد یک تنش جدید اتفاقات پایان فصل اول را حل و فصل کنند. نت‌فلیکس هیچگاه آمار بینندگان خود را منتشر نمی‌کند، اما طبق گزارشی که توسط یک شخص ثالث منتشر شده است، این سریال که اتفاقات آن در دهه ۸۰ میلادی رخ می‌دهد، در ۳۵ روز نخست پخش آن توسط ۱۴.۰۷ میلیون بیننده در بازه سنی ۱۸ تا ۴۹ سال، تماشا شده است. فصل اول سریال کمدی خانه فولر (Fuller House) و فصل چهارم سریال نارنجی مد جدید است (Orange Is the New Black)، تنها برنامه‌های نت‌فلیکس هستند که تا به امروز بیننده بیشتری نسبت به فصل اول سریال Stranger Things داشته‌اند. در خبری دیگر در رابطه با سریال Stranger Things، مت و راس دافر در مورد تاثیرات بازی‌های ویدیویی بر روی این سریال صحبت کرده‌اند. همچنین چندی پیش، کمپانی فونکو از اکشن فیگورهای خود موسوم به Pop Vinyl برای سریال Stranger Things رونمایی کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده