نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۳

فیلم Captain Marvel منشا داستانی و پیداش این شخصیت را روایت می‌کند

کوین فیگ تایید کرد که فیلم Captain Marvel منشا داستانی شخصیت کارول دانورز و تبدیل آن به کاپیتان مارول را روایت خواهد کرد.

چند روز پیش بود که اوانجلین لیلی، بازیگر نقش هوپ ون دین / واسپ، تایید کرد که شخصیت واسپ در فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) بخاطر اینکه مارول می‌خواهد این شخصیت را اولین بار در فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) معرفی کند، حضور نخواهد داشت. با این حال، لیلی حضور شخصیت واسپ را در قسمت چهارم و بدون عنوان Avengers تایید کرد.

حال با توجه به صحبت‌های کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، به نظر می‌رسد شخصیت کاپیتان مارول ممکن است مانند شخصیت واسپ در فیلم Avengers: Infinity War حضور نداشته باشد. هرچند او به صورت آشکار در این مورد صحبت نکرد، اما با توجه به صحبت‌های وی کمی بعید است که پیش از اکران فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel)، شاهد حضور شخصیت کاپیتان مارول در کنار اعضای انتقام جویان (Avengers) باشیم. فایگی در رابطه با فیلم‌‌های فاز سوم دنیای سینمایی مارول از جمله دکتر استرنج (Doctor Strange پلنگ سیاه (Black Panther) و کاپیتان مارول، گفت:

بندیکت یک بازیگر فوق العاده است و کاملا متفاوت با همسورث و داونی جونیور است و ما می‌خواهیم که [در فیلم Doctor Strange] پایبند به ویژگی‌های اصلی شخصیت دکتر استرنج در کتاب آن باشیم. به نحوی تغییرات بنیادی که او ایجاد کرده است بیش از مقداری است که در تونی استارک شاهد آن بودیم و آن را بسیار سرگرم کننده‌تر کرده است. من فکر می‌کنم از آنجایی که پلنگ سیاه را در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) مشاهده کردیم، واقعا نیازی به یک منشا داستانی ندارد، اما شما به تنهایی قطعا ۹۹٪ این جهان را پیش از معرفی آن، هرگز مشاهده نکرده‌اید و فیلم Captain Marvel قطعا یک منشا داستانی برای شخصیت کارول دانورز و تبدیل آن به کاپیتان مارول خواهد داشت.

Captain Marvel

فیلم Captain Marvel برای اکران در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم قرار است حدود دو ماه قبل از اکران قسمت چهارم و بدون عنوان Avengers به روی پرده‌های سینما برود. با توجه به تاریخ‌های اکران دو فیلم، احتمالˆ پیوستن کارول دانورز به قدرتمندترین ابرقهرمانان زمین در قسمت چهارم Avengers بسیار محتمل و قابل پیش بینی است. با این حال، امکان حضور کاپیتان مارول در فیلم Infinity War هنوز هم وجود دارد، اما با توجه به صحبت فایگی در مورد شخصیت پلنگ سیاه کمی بعید است که شاهد حضور کارول دانورز با بازی بری لارسون در این فیلم باشیم.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده