نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

لیست کارگردان های احتمالی فیلم Captain Marvel منتشر شد

منابع نزدیک به مارول، لیستی متشکل از سه کارگردان مونث منتشر کرده‌ و ادعا می‌کنند این سه کارگردان، سه گزینه اصلی مارول برای کارگردانی فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) هستند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

لیستی کوتاه و احتمالا نهایی از چند کارگردان، برای بر عهده گرفتن کارگردانی فیلم Captain Marvel منتشر شده است. طبق خبری که منتشر شده است، سه کارگردان مونث که سابقه کار در سینما و تلویزیون را دارند، در این لیست برای کارگردانی اولین فیلم مارول با محوریت ابرقهرمان زن دیده می‌شود. بنا به گفته هالیوود ریپورتر، لزلی لینکا گلاتر، نیکی کارو و لورین اسکافریا سه رقیب اصلی برای کارگردانی فیلم Captain Marvel هستند. در کارنامه گلاتر، سابقه کارگردانی سریال‌های تلویزیونی چون خون حقیقی (True Blood)، زادگاه (Homeland)، مد من (Mad Men)،  ای‌آر (ER) و بال غربی (The West Wing) دیده می‌شود. کارو بیشتر برای کارگردانی فیلم سوارکار نهنگ (Whale Rider) که نامزد یک جایزه اسکار شده است، شناخته شده است، وی همچنین کارگردانی فیلم‌هایی چون مک‌فارلند، آمریکا (McFarland, USA) و سرزمین شمالی (North Country) را نیز بر عهده داشته است. اسکافریا نفر سوم این لیست، امسال فیلم جدیدش به نام فضول (The Meddler) را اکران کرده است، او همچنین کارگردانی فیلم جستجوی دوستی برای آخرالزمان (Seeking a Friend for the End of the World) با بازی کیرا نایتلی، را نیز بر عهده داشته است.

فیلم Captain Marvel، اولین فیلم سینمایی مارول با حضور یک ابرقهرمان مونث به عنوان شخصیت اصلی است و به همین منظور مارول به دنبال یک کارگردان زن برای ساخت و اکران این فیلم است. هالیوود ریپورتر اضافه می‌کند که مارول دو گزینه دیگر به نام‌های جنیفر کنت، کارگردان فیلم بابادوک (The Babadook)، به همراه جنیفر یو نلسون، کارگردان انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار ۲ (Kung Fu Panda 2) و پاندای کونگ‌فوکار ۳ (Kung Fu Panda 3)، را نیز در نظر گرفته است. ماه گذشته، مارول بری لارسون را به عنوان بازیگر نقش کارول دانورز / کاپیتان مارول معرفی و تایید کرد. او امسال برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم اتاق (Room) شده است و در فیلم‌های دیگری چون خیابان جامپ شماره ۲۱ (21‌Jump Street) و اسکات پلیگرام در مقابل جهان (Scott Pilgrim vs. the World) نیز به عنوان بازیگر نقش مکمل حضور داشته و شناخته شده است.

پیش از این فیلم سینمایی Captain Marvel برای اکران در ماه جولای سال ۲۰۱۸ (تیر تا مرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده بود، اما به منظور عدم تداخل با اکران فیلم‌های مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) و مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp این فیلم با تاخیری هشت ماهه در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران خواهد شد. طی سال‌ها انتشار کمیک‌های شخصیت «کاپیتان مارول»، تاکنون اشخاص مختلفی با نام‌های متفاوت و لقب یکسان «کاپیتان مارول» در جهان مارول با جرم و جنایت و ناعدالتی به مبارزه پرداخته‌اند. با این وجود شخصیتی که در فیلم سینمایی Captain Marvel حضور داشته و بری لارسون ایفاگر آن خواهد بود، «کارول دانورز» نام دارد که پیش از کسب لقب «کاپیتان مارول» به عنوان «میس مارول» در سال ۱۹۷۷ معرفی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده