نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

ساخت فصل دوم سریال «شهرزاد» رسما کلید خورد

ساخت فصل دوم سریال محبوب «شهرزاد» امروز با حضور ترانه علیدوستی و شهاب حسینی آغاز شد.

شهرزاد بدون شک یکی از بهترین و موفق‌ترین سریال‌های ایرانی طی سال‌های اخیر است که فصل اول آن اردیبهشت ماه سال جاری به پایان رسید. چندی پیش بود که حسن فتحی، کارگردان این سریال، اعلام کرد ساخت فصل دوم سریال به‌زودی آغاز خواهد شد و احتمالا در نوروز ۹۶ شاهد پخش این سریال خواهیم بود. حال فیلمبرداری این سریال از صبح امروز (۱۵ مهر) با حضور بازیگران مطرحی چون شهاب حسینی و ترانه علیدوستی آغاز شده است. در اولین روز فیلمبرداری سریال همچنین عبدالله اسکندری، طراح چهره پردازی، مجید میرفخرایی، مدیرهنری، و چند تن دیگر از عوامل ساخت آن هم حضور داشتند.

ادامه متن داستان فصل اول سریال را فاش می‌کند.

فصل دوم سریال شهرزاد ۲۶ قسمت خواهد داشت و داستان آن از جایی شروع می‌شود که بعد از مرگ «بزرگ آقا» همه چیز به قباد می‌رسد و او همه کاره دم و دستگاه «دیوان سالار» می‌شود. اما شرایط جدید و قدرت گرفتن قباد به مذاق «عمه بلقیس» که در کرمان زندگی می‌کند خوش نمی‌آید و او برای گرفتن قدرت از قباد به تهران می‌آید.

در فصل دوم سریال شهرزاد همچنین بازیگران مطرح جدیدی چون امیر جعفری و رویا نونهالی نیز حضور خواهند داشت و به نظر می‌رسد که این دو بازیگر نقش‌های مهمی را در این مجموعه ایفا خواهند کرد. در پایان می‌توانید تصاویری از روز اول آغاز فیلمبرداری فصل دوم شهرزاد را مشاهده کنید:

فصل دوم شهرزاد


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده