نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

تریلر پایانی فیلم Rogue One همزمان با اکران Doctor Strange منتشر می شود

دیزنی اعلام کرد تریلر پایانی فیلم Rogue One همزمان با اکران فیلم Doctor Strange در سینماهای جهان منتشر می‌شود.

زمان انتشار تریلر پایانی فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) اعلام شد و تریلر این فیلم مورد انتظار همزمان با اکران دیگر فیلم مهم دیزنی به نام دکتر استرنج (Doctor Strange) در ماه آینده منتشر خواهد شد. براساس خبری که وب‌سایت رسمی جنگ ستارگان منتشر کرده است، زمان انتشار این تریلر در جریان نمایشگاه بین المللی کینو که از ۲۰ تا ۲۳ سپتامبر (۳۰ شهریور تا ۲ مهر) در شهر  سن پترزبورگ روسیه برگزار شد، مشخص و به صورت رسمی اعلام شد. النا برودسکایا، مدیر بازاریابی والت دیزنی در کشور روسیه، در سخنرانی خود این خبر را اعلام کرد و اطلاعاتی را در مورد فیلم Rogue One نیز به اشتراک گذاشت.

برودسکایا همچنین در مورد فیلم‌های آینده دیزنی مانند فیلم لایو اکشن دیو و دلبر (Beauty and the Beast) نیز صحبت کرد، او گفت که تا زمان انتشار فیلم Rogue One خبری از تصاویر، تریلر و اطلاعات از این فیلم‌ها نخواهد بود. او همچنین اعلام کرد تریلر این فیلم نخستین بار با اکران فیلم Doctor Strange در روز ۲۸ اکتبر (۷ آبان) در روسیه و سپس در روز ۴ نوامبر (۱۴ آبان) در آمریکا منتشر خواهد شد. تریلر پایانی فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) نیز سال پیش در اواخر ماه اکتبر و در روز ۱۹ اکتبر ۲۰۱۵ (۲۷ مهر ۱۳۹۴) منتشر شد و به نظر می‌رسد دیزنی و لوکاس‌فیلم سیاست مشابه‌ای را برای فیلم Rogue One نیز در نظر دارند. هرچند چندی پیش، باب ایگر، رئیس کمپانی والت دیزنی، گفته بود که کمپانی دیزنی انتظار ندارد فیلم Rogue One فروش فوق العاده‌ای مانند The Force Awakens در باکس آفیس داشته باشد.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد. در ماه مرداد، دومین تریلر این فیلم منتشر شد، این در حالی است که مدتی پیش دیزنی تایید کرد که آهنگساز فیلم Rogue One تغییر کرده است


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده