نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

سم نیل به جمع بازیگران فیلم Thor: Ragnarok پیوست

سم نیل، بازیگر فیلم پارک ژوراسیک (Jurassic Park)، به جمع بازیگران فیلم مورد انتظار Thor: Ragnarok اضافه شد.

سم نیل، بازیگری که او را بیشتر بخاطر بازی در نقش دکتر آلن گرانت در فیلم Jurassic Park می‌شناسیم، اعلام کرد که به جمع بازیگران فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) اضافه شده است و در این فیلم حضور خواهد داشت. طبق خبری که توسط وب‌سایت انترتینمنت ویکلی منتشر شده است، این بازیگر این خبر را در مصاحبه با ShortList اعلام و تایید کرده است، نیل در طی این مصاحبه گفته است که وی پیش از این مصاحبه در فیلمبرداری فیلم حضور داشته است و یک نقش محرمانه در فیلم دارد. نیل می‌گوید:

من چند روزی در فیلمبرداری فیلم Thor حضور داشتم و کار کرده‌ام، درست قبل از این که من در اینجا حضور داشته باشم.

نیل در ادامه به شوخی می‌گوید:

اگر هر چیز دیگری در این رابطه بگویم ماموران مخفی مارول که بسیار خطرناک و مرگبار هستند برای کشتن من و همچنین احتمالا فرزندانم و همسرم اقدام خواهند کرد.

فیلم Thor: Ragnarok دومین همکاری سم نیل با تایکا وایتیتی، کارگردان این فیلم، است، این دو پیش از این در فیلم Hunt for the Wilderpeople همکاری داشته‌اند. او همچنین در طول این مصاحبه تایید کرد که او نمی‌داند که برای بازی در نقش آلن گرانت در دنباله فیلم دنیای ژوراسیک (Jurassic World) باز خواهد گشت یا خیر و اضافه کرد که گرانت می‌تواند بازنشسته شده باشد یا حتی به علت بیماری که از دایناسورها گرفته است، مرده باشد. علاوه بر سم نیل، جف گلدبلوم دیگر بازیگر فیلم Jurassic Park است که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارد و قرار است نقش استاد بزرگ را در این فیلم بازی کند. کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری،  کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر / هالک و کیت بلانشت در نقش هلا، شخصیت منفی و شرور فیلم، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم  Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است. در طول زمان فیلمبرداری این فیلم، تصاویری از حضور کوئین جت و هالک در لوکیشن آزگارد و پشت صحنه فیلمبرداری منتشر شد، همچنین در ادامه تصاویری نیز از فیلمبرداری این فیلم در شهر نیویورک منتشر شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده