نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸

ریچارد مدن به سریال جدید آمازون به نام Strange New Things پیوست

آمازون در نظر دارد سریالی براساس رمان «کتاب چیزهای جدید عجیب و غریب» (The Book of Strange New Things) تولید و پخش کند. حال این کمپانی اعلام کرده است ریچارد مدن قرار است در قسمت آزمایشی این سریال نقش آفرینی کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

آمازون اعلام کرده است ریچارد مدن به عنوان بازیگر اصلی در قسمت اول سریال جدید خود به نام چیزهای جدید عجیب و غریب (Strange New Things) بازی خواهد کرد. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده است، مدن که او را بیشتر بخاطر بازی در نقش راب استارک در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) می‌شناسیم، قرار است نقش کشیشی به نام پیتر را بازی کند که برای ایجاد یک مستعمره جدید به فضا سفر می‌کند. 

مت چارمن، نویسنده فیلم پل جاسوس‌ها (Bridge of Spies)، کار نوشتن و نگارش قسمت آزمایشی را این سریال که قرار است یک ساعت باشد بر عهده دارد. این سریال براساس رمانی از میشل فابر به نام The Book of Strange New Things ساخته می‌شود که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است. کوین مک‌دانلد، که در سال ۲۰۰۶ کارگردانی فیلم آخرین پادشاه اسکاتلند (The Last King of Scotland) را بر عهده داشت کارگردانی و ساخت سریال Strange New Things را بر عهده دارد. این سریال تولید مشترک آمازون و لفت بانک پروداکشنز است و در این معامله بین این دو کمپانی اندی هریس را به همراه لیلا راولینگز به عنوان تهیه کننده و بخشی از هیئت مدیره تیم تولید انتخاب و معرفی کرده‌اند.

آمازون تاکنون تاریخی را برای انتشار قسمت آزمایشی سریال Strange New Things اعلام نکرده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده