نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

شایا لابوف ممکن بود در فیلم Suicide Squad بازی کند

طبق گفته شایا لابوف، وی در ابتدا قرار بود در فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) بازی کند، اما کمپانی برادران وارنر باعث شد شخص دیگری به جای وی در این فیلم نقش آفرینی کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

امکان داشت شایا لابوف در فیلم Suicide Squad بازی کند و حضور داشته باشد، اما این اتفاق در نهایت رخ نداد. دیوید آیر، کارگردان فیلم Suicide Squad، که در فیلم خشم (Fury) با لابوف همکاری مشترک داشته است، در ابتدا در نظر داشت وی را در نقشی که در نهایت به اسکات ایستوود رسید، در فیلم بازی دهد. لابوف گفت که وی قرار بود نقش ستوان جی کیو ادواردز را در این فیلم بازی کند و تا زمان اضافه شدن ویل اسمیت به فیلم، این نقش متفاوت‌تر از چیزی بود که در فیلم مشاهده کردیم. طبق گفته و صحبت‌هایی لابوف، زمانی که اسمیت برای بازی در نقش ددشات به فیلم اضافه شد، فیلمنامه نسخه اولیه ادواردز و ریک فلگ با بازی یوئل کینامن، به همراه تام هاردی که برای بازی در بخشی از فیلم در نظر گرفته شده بود، نوشته شده بود و برای اضافه کردن ددشات به آن، فیلمنامه دوباره بازنویسی شد. لابوف در ادامه می‌گوید:

من فکر می‌کنم برادران وارنر من را نمی‌خواستند. من به دیدار آن‌‌ها رفتم و آن‌ها مثل این که به شما بگویند نه تو دیوانه‌ای، برخورد کردند. آن‌ها گفتند تو بازیگر خوبی هستی، اما نه برای این فیلم. این یک تصمیم و اقدام بزرگ برای آن‌ها بود.

همچنین آیر در مصاحبه با ورایتی به لابوف اشاره‌ای داشته است. او گفت که اطمینان دارد لابوف روزی دوباره در فیلمی پرفروش مانند سه گانه تبدیل شوندگان (Transformers) و فیلم ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین (Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull)، به عنوان بازیگر اصلی حضور خواهد داشت و نقش آفرینی خواهد کرد. آیر می‌گوید:

توصیه من به او این بود، شما نیاز به یک رژیم سالم برای زندگی کاری و حرفه‌ای خود دارید. شما در یک فیلم بزرگ بازی می‌کنید و پس از آن برای خودتان باید برخی از پیشنهادات را رد کنید. من فکر می‌کنم او قابلیت بازگشت به فیلم‌های تجاری و پرفروش را دارد. او سابقه خوبی در این فیلم‌ها دارد.

فیلم Suicide Squad ماه گذشته به روی پرده‌های سینما رفت و با وجود دریافت نقدهای ضعیف و متوسط از سوی منتقدین، توانست رکوردهای متعددی را در زمان اکرانش بشکند. طبق شایعات منتشر شده، برادران وارنر و دی‌سی به دنبال ساخت یک دنباله برای آن هستند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده