نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

جرد لتو: صحنه‌ های زیادی از حضور جوکر در فیلم Suicide Squad حذف شده است

طبق اعلام جرد لتو، صحنه‌های زیادی از حضور شخصیت جوکر در فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) حذف شده‌اند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

پس از انتشار نقد‌های فیلم Suicide Squad، بسیاری از منتقدین به حضور کم شخصیت جوکر در فیلم اشاره و از آن به عنوان یکی از نقاط ضعف فیلم یاد کردند. اما جرد لتو در مصاحبه اخیر خود گفته است که بسیاری از صحنه‌هایی که او حضور داشته است، در فیلم Suicide Squad حذف شده‌اند. از آنجایی که جوکر نقش زیادی در تبلیغات فیلم داشته است، بسیاری از طرفداران از شنیدن این موضوع بسیار ناامید شده‌اند. در حاشیه فرش قرمز این فیلم در بریتانیا، جرد لتو به TeleStar گفت:

بسیاری از صحنه‌هایی که در آن حضور داشتم، در فیلم نهایی وجود نداشتند و از آن حذف شده‌اند. امیدوارم روزی آن‌ها را تماشا کنید و چه کسی می‌داند آن روز کی خواهد بود.

این اظهارات بلافاصه ذهن را به سمت خبرهایی می‌برد که گفته شده بود کمپانی برادران وارنر و دیوید آیر صحنه‌های متعددی را از این فیلم حذف کرده‌اند. طبق این خبرها، نسخه‌ای از فیلم که برادران وارنر برای اکران در سینماها در نظر گرفته است، نسخه‌ای است که پس از واکنش‌های منفی که از سوی منتقدان برای فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) وجود داشت، سَبُک‌تر شده و بخش‌هایی از آن نیز دوباره فیلمبرداری شده‌اند. با این حال، این احتمال وجود دارد که همانند فیلم Batman v Superman، در نسخه خانگی و Ultimate Edition این فیلم شاهد صحنه‌های حذف شده آن باشیم.

به نظر می‌رسد بخش‌هایی که در آن جوکر حضور داشته است، در مسیری کاملا تاریک بوده‌اند و این بر خلاف فضای فیلم بوده است. آیر و برادران وارنر می‌توانند به خوبی دلیل حذف صحنه‌هایی را که لتو در آن بازی کرده است‌ در آینده توضیح بدهند. با این حال از شخصیت جوکر به طور قابل ملاحظه‌ای در تبلیغات این فیلم استفاده شده است که می‌توان به صحنه‌های تیراندازی، شکنجه و تعقیب و گریز در خیابان‌های گاتهام اشاره کرد. با این حال، این فیلم نمرات نسبتا پایینی از منتقدین دریافت کرده است، این امر باعث شده که یکی از طرفداران مجموعه فیلم‌های کمپانی دی‌سی با ارائه درخواستی در وب‌سایت Change.org و جمع‌آوری آرای عمومی، خواهان بسته شدن وب‌سایت راتن تومیتوز شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده