نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

فیلم جدید Jumanji یک بازسازی نبوده و ادامه فیلم اول است

دواین جانسون ملقب به راک، اعلام کرده است که فیلم جومانجی (Jumanji) ادامه فیلم اول خواهد بود و یک بازسازی از فیلم اصلی نیست. در ادامه با زومجی همراه باشید.

دواین جانسون یکی از بازیگران فوق العاده پر کار هالیوود است که به نظر می‌رسد زمان خالی کمی در برنامه او وجود دارد. بتازگی فیلمبرداری دو فیلم جدید وی به نام‌های Baywatch و سریع ۸ (Fast 8) به پایان رسیده است و وی به سرعت در حال آماده شدن برای شروع فیلمبرداری و تولید فیلم جومانجی است. با این حال، با وجود اینکه تصور می‌شد این فیلم یک بازسازی از فیلم فانتزی، ماجراجویانه و دوست داشتنی دهه ۹۰ میلادی است، اما جانسون اعلام کرد فیلم جومانجی در واقع قرار است ادامه فیلم اصلی باشد. جانسون اخیرا پستی در اینستاگرم شخصی خود منتشر کرده است و به طرفداران خود گفته است تولید فیلم مدت کوتاهی است که آغاز شده و مشغول کار بر روی آن هستند. او در اینستاگرام شخصی خود نوشته:

دو هفته است که من با دوستان قدیمی خودم کوین هارت و جک بلک دوباره جمع شده‌ایم و ما افتخار می‌کنیم که نسل جدیدی از جهان شگفت‌انگیز جومانجی را به شما معرفی می‌کنیم. برای اطلاع همه، این فیلم قرار نیست یک بازسازی باشد و ادامه فوق العاده‌ای از داستان جومانجی است.

Jumanji and Dwayne Johnson

جانسون پیش از این در ماه آوریل امسال حضور خود را در فیلم جومانجی تایید کرده بود. او در اینستاگرام شخصی خود نوشته بود:

دیگر رسمی شد. ما بزودی برای شما نسل جدید هواداران و طرفداران سینما، محصولی را تولید و منتشر می‌کنیم که خودم به شدت عاشق آن هستم و یکی از فیلم‌های مورد علاقه من است. بازی‌هایی هستند که برای سرگرمی انجام می‌دهید، اما بعضی بازی‌ها وجود دارند که زندگی شما را متحول می‌کنند. جومانجی.

نسخه قدیمی فیلم جومانجی در سال ۱۹۹۵ با نقش‌آفرینی رابین ویلیامز، کریستن دانست و بانی هانت ساخته شد. داستان فیلم این‌گونه بود که شخصیت رابین ویلیامز، زمانی که نوجوان بود، به همراه دیگر موجودات عجیب و غریب، درون یک بازی رومیزی به نام جومانجی اسیر می‌شود. او سال‌ها بعد به وسیله دو شخصیت دیگر آزاد می‌شود و به همراه آن‌ها تصمیم می‌گیرد که بازی را به اتمام برساند، اما اتفاقات و حوادث بسیار وحشتناکی رخ می‌دهند.

جیک کاسدان، پسر لارنس کاسدان، نویسنده افسانه‌ای مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» (Star Wars)، وظیفه کارگردانی فیلم جدید جومانجی را بر عهده دارد. فیلم جومانجی برای اکران در ۲۸ جولای ۲۰۱۷ (۶ مرداد ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده