نویسنده: میثم سبحانی
// سه شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۸

دواین جانسون در بازسازی فیلم جومانجی نقش شخصیت اصلی را ایفا می‌ کند

احتمالا فیلم قدیمی «جومانجی» که در سال ۱۹۹۵ با نقش‌آفرینی رابین ویلیامز در سینماها اکران شد را به خاطر دارید. حال بخش سرگرمی‌های شرکت سونی تصمیم گرفته که این فیلم را دوباره بسازد و برای نقش اصلی نیز به سراغ دواین جانسون (راک) رفته است .

دواین جانسون ملقب به The Rock، به تیم بازیگران بازسازی فیلم قدیمی و پرخاطره جومانجی، محصول کمپانی سونی ملحق شد. این بازیگر و کشتی‌گیر حرفه‌ای روز شنبه با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام این موضوع را اعلام کرد و گفت:

دیگر رسمی شد. ما بزودی برای شما نسل جدید هواداران و طرفداران سینما، محصولی را تولید و منتشر می‌کنیم که خودم به شدت عاشق آن هستم و یکی از فیلم‌های مورد علاقه من است. بازی‌هایی هستند که برای سرگرمی انجام می‌دهید، اما بعضی بازی‌ها وجود دارند که زندگی شما را متحول می‌کنند. جومانجی.

او اضافه کرد:

من همین‌جا قول می‌دهم که فیلمی فوق‌العاده و ویژه به شما هواداران قدیمی جومانجی تحویل دهیم و به خاطرات شما از نسخه قدیمی گند نزنیم!

جیک کاسدان، پسر لارنس کاسدان، نویسنده افسانه‌ای مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان»، وظیفه کارگردانی بازسازی فیلم جومانجی را بر عهده دارد. وب‌سایت ورایتی که قبلا گزارش داده بود دواین جانسون در حال مذاکره با کمپانی سونی برای ایفای نقشی در فیلم جومانجی است، به تازگی از منبع معتبری شنیده که کوین هارت، بازیگر و کمدین معروف نیز نقشی در این فیلم خواهد داشت. این فیلم برای اکران در ۶ مرداد سال ۱۳۹۶ برنامه ریزی شده است.

نسخه قدیمی فیلم جومانجی در سال ۱۹۹۵ با نقش‌آفرینی رابین ویلیامز، کریستین دانست و بانی هانت ساخته شد. داستان فیلم این‌گونه بود که شخصیت رابین ویلیامز، زمانی که نوجوان بود، به همراه دیگر موجودات عجیب و غریب، درون یک بازی رومیزی به نام جومانجی اسیر می‌شود. او سال‌ها بعد به وسیله دو شخصیت دیگر آزاد می‌شود و به همراه آن‌ها تصمیم می‌گیرد که بازی را به اتمام برساند، اما اتفاقات و حوادث بسیار وحشتناکی رخ می‌دهند.

نظر شما چیست؟ آیا سونی می‌تواند بازسازی شایسته‌ای از فیلم قدیمی جومانجی ارائه دهد؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده