نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

مایکل چرنس به جمع بازیگران فیلم Spider-Man: Homecoming برای بازی در نقشی منفی اضافه شد

مایکل چرنس برای بازی در نقش شرور و منفی تینکرر (Tinkerer)، به جمع بازیگران فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) اضافه شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

سازندگان فیلم Spider-Man: Homecoming تایید کرده‌اند که بازیگر دیگری به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده است، مایکل چرنوس، بازیگر سریال نارنجی مد جدید است (Orange Is the New Black)، قرار است در فیلم مشترک ابر قهرمانی مارول و سونی در نقش فینیاس میسون / تینکرر به ایفای نقش بپردازد. چرنوس تا به حال در فیلم‌هایی چون کاپیتان فیلیپس (Captain Phillips) و میراث بورن (The Bourne Legacy) حضور داشته است و قرار است در کنار مایکل کیتون دیگر نقش منفی و شرور فیلم Spider-Man: Homecoming را بازی کند.

Spider-Man: Homecoming Phineas Mason / Tinkerer

فیلم Spider-Man: Homecoming نخستین فیلم مستقل مرد عنکبوتی است که توسط مارول استودیو و با همکاری و مشارکت سونی پیکچرز تولید و اکران می‌شود. علاوه بر تام هالند که در نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی به ایفای نقش خواهد پرداخت، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در این فیلم توسط مارول تایید شده است. در اوایل این ماه، در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو، مارول با انتشار تصویری شخصیت ولچر (Vulture) را به عنوان شخصیت منفی اصلی فیلم Spider-Man: Homecoming معرفی و تایید کرد، با وجود اینکه مایکل کیتون قرار است نقش منفی را در فیلم Spider-Man: Homecoming بازی کند، اما مارول بازیگر نقش ولچر را تاکنون تایید نکرده است و مشخص نیست کیتون در این نقش در این فیلم بازی خواهد کرد یا نقش دیگری خواهد داشت.

در طول چند هفته اخیر تصاویر زیادی از پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم منتشر شده است. از جمله این تصاویر می‌توان به اولین تصویر از تام هالند در لباس مرد عنکبوتی اشاره کرد، این در حالی است که در اوایل شروع فیلمبرداری تصاویر این بازیگر در کنار تصاویری از زندیا، برای اولین بار منتشر شده بودند. همچنین چندی پیش نیز تصاویری از وب شوتر جدید مرد عنکبوتی منتشر شد. چندی پیش نیز، مایکل کیتون توضیحاتی در مورد پیوستن به دنیای سینمایی مارول و چگونگی آشنا شدنش با کتاب‌های کامیک مرد عنکبوتی داد.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) اکران شود و کارگردانی این فیلم بر عهده یان واتس خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده