نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

تصویری متفاوت از لباس سوپرمن در فیلم Justice League منتشر شد

هنری کویل، بازیگر نقش سوپرمن، تصویر جدیدی از این شخصیت در فیلم لیگ عدالت (Justice League) منتشر کرده است که نگاهی متفاوت از این شخصیت محبوب را در این فیلم ارائه می‌دهد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

چندی پیش و در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو، دی‌سی و برادران وارنر نخستین تریلر فیلم Justice League را منتشر کردند، در این تریلر اکثر شخصیت‌های فیلم حضور داشتند، با این حال خبری از سوپرمن در این تریلر نبود. هنری کویل که قرار است بار دیگر در نقش مرد پولادین در این فیلم حضور داشته باشد و به اعضای این تیم بپیوندد، تصویری از سوپرمن در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است که نگاه متفاوتی از این شخصیت در بازگشت به جهان سینمایی دی‌سی به ما ارائه می‌دهد.

ادامه این متن پایان فیلم Batman v Superman را فاش خواهد کرد.

طرفداران کتاب‌های کامیک احتمالا پس از دیدن این تصویر، متوجه شباهت این لباس، با لباس تاریک سوپرمن در کتاب‌های کامیک مرگ و بازگشت سوپرمن (The Death and Return of Superman) که در اوایل دهه ۹۰ منتشر شد، می‌شوند. همانطور که در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) مشاهده کردیم، سوپرمن در پایان فیلم توسط دومزدی کشته شد، هرچند در پایان فیلم سوپرمن دوباره زنده شد و احتمالا باید شاهد بازگشت دراماتیک وی با لباس متفاوت و جدید در فیلم Justice League باشیم. حضور کویل در فیلم Justice League هرچند اعلام و تایید شده است و او از روز اول فیلمبرداری در پشت صحنه این فیلم حاضر بوده است، با این حال تایید نشده است که او در این فیلم قرار است لباس تاریک و سیاه خود را بر تن کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Superman Dark Costume

فیلم Justice League در حال حاضر فیلمبرداری و تولید خود را سپری می‌کند. در مصاحبه‌ای که اخیرا زک اسنایدر و بن افلک انجام داده‌اند، تاکید کرده‌اند که این فیلم به طور قابل توجهی سبک‌تر از اتمسفر تاریک و جدی فیلم Dawn of Justice است. افلک به اسلش‌فیلم می‌گوید:

بدون شک در این فیلم فضای بیشتری برای ایجاد شوخ طبیعی و طنز وجود دارد. من فکر می‌‌کنم فیلم‌های دی‌سی به خاطر طبیعتشان نسبت به فیلم‌های دیگری که براساس کتاب‌های کامیک ساخته می‌شوند، کمی بیشتر حس گوتیک یا اسطوره‌ای به مخاطب می‌‌دهند. اما فیلم Dawn of Justice به خاطر اقتباس از کامیک بازگشت شوالیه تاریکی (Dark Knight Returns) که کتابی تاریک است، بسیار تاریک و سنگین بود، اما این فیلم [Justice League]، مثل فیلم Dawn of Justice نخواهد بود.

همه شخصیت‌هایی که در فیلم Justice League حضور دارند، ریشه‌های خود را خواهند داشت و در این فیلم به دور هم جمع خواهند شد، این در مورد یک همکاری چند جانبه است، در مورد امید و همکاری با یکدیگر و نوعی از تقابل برای انجام کاری با یکدیگر و دیگران است.

فیلم Justice League قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) به کارگردانی زک اسنایدر به روی پرده‌های سینما برود و بازیگرانی چون هنری کویل، بن افلک، گل گدوت، جیسون موموآ، جی.کی. سیمونز، امبر هرد، ازرا میلر، امی آدامز و ری فیشر در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده