نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۶

فیلم های ناهید و من سالوادور نیستم پروانه نمایش خانگی گرفتند

شورای صدور پروانه نمایش خانگی که وظیفه تایید فیلم‌ها برای پخش در شبکه نمایش خانگی را دارد، با عرضه فیلم‌های سینمایی «ناهید» و «من سالوادور نیستم» موافقت کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

شورای صدور پروانه نمایش خانگی، وظیفه تایید فیلم‌ها را برای پخش در شبکه نمایش خانگی بر عهده دارد. این شورا در جلسات ۱۰ و ۱۷ مرداد شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد، با عرضه فیلم‌های یاسین به تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری و کارگردانی حامد امرایی، عاشقت شدم به تهیه‌کنندگی وحید رحمتی و به کارگردانی کاوه عزیزی، ماجرای ازدواج مجید به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسن احمدی، سه حرفی هشت عمودی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی وحید بیطرفان، داره صبح میشه به تهیه‌کنندگی علی لدنی و به کارگردانی یلدا جبلی، سایه روشن به تهیه‌کنندگی سید جمال ساداتیان و کارگردانی فرزاد مؤتمن، من سالوادور نیستم به تهیه کنندگی مشترک سید امیر پروین حسینی و منصور سهراب پور و کارگردانی منوچهر هادی، ناهید به تهیه‌کنندگی بیژن امکانیان و به کارگردانی آیدا پناهنده، وقت بزرگ شدنه به تهیه‌کنندگی علی سلیمانی و به کارگردانی ژرژ هاشم زاده و هفت معکوس به تهیه‌کنندگی علی عطشانی و به کارگردانی مهدی خسروی موافقت شد.

همچنین در این جلسات با عرضه یازده عنوان فیلم مستند و آموزشی، ۱۰ عنوان فیلم خارجی و ۲ عنوان فیلم کوتاه موافقت به عمل آمد.


منبع تسنیم
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده