// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

زو کراویتز به جمع بازیگران فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them اضافه شد

در حالی که تقریبا سه ماه تا اکران فیلم سینمایی موجودات جادویی و زیستگاه آن‌ها (Fantastic Beasts and Where to Find Them) باقی مانده است، کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که یکی از بازیگران Mad Max: Fury Road در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم سینمایی Mad Max: Fury Road، ساخته جرج میلر یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۵ است که توانست ۶ جایزه اسکار را بدست آورد. حال طبق اعلام کمپانی برادران وارنر، زو کراویتز بازیگر نقش Toast the Knowing در فیلم مکس دیوانه: جاده خشم، در فیلم سینمایی موجودات جادوئی و زیستگاه آن‌ها (Fantastic Beasts and Where to Find Them) که در ماه نوامبر اکران خواهد شد، هنرنمایی خواهد کرد.

زو کراویتز ۲۷ سال در شهر ونیز، ایالت کالیفرنیا متولد شد. وی که در خانواده‌ای هنرمند رشد و نمو کرده علاوه بر بازیگری، در زمینه خوانندگی نیز فعالیت دارد. از بین فیلم‌هایی که زو کراویتز در آن‌ها به هنرنمایی پرداخته است می‌توان به X-Men: First Class ،After Earth و مجموعه فیلم‌های The Divergent Series اشاره کرد. طبق اعلام کمپانی برادران وارنر، زو کراویتز نقش کوچکی در فیلم فرعی مجموعه هری پاتر داشته و این شخصیت پتانسیل خود را در دنباله فیلم سینمایی Fantastic Beasts and Where to Find Them که در سال ۲۰۱۸ اکران می‌شود، به نمایش خواهد گذاشت.

زو کراویتز Zoe Kravitz

فیلم سینمایی جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها (Fantastic Beasts and Where to Find Them) که از رمانی با همین نام اقتباس شده است، وقایع پیش از آغاز مجموعه هری پاتر را روایت کرده و به نوعی حکم پیش‌درآمد را برای آن دارد. این فیلم که به نویسندگی جی.کی.رولینگ و کارگردانی دیوید یتس در حال ساخت بوده و از تیم بازیگری آن می‌توان به ادی ردمین (نیوت اسکمندر)، کاترین واترستون (پورپرتینا گلدستین)، آلیسون سودول (کویینی گلدستین)، دن فوگلر (جیکوب کوالسکی)، کالین فارل (پرسیوال گریوز)، سامانتا مورتون (مری لو) و ازرا میلر (کریدنس) اشاره کرد، در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۶ (۲۸ آبان ۱۳۹۵) در بریتانیا اکران خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده