نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۶

فروش یک میلیاردی فیلم لانتوری در کمتر از یک هفته

پخش کننده فیلم لانتوری اعلام کرد که این فیلم در کمتر از یک هفته توانسته به فروشی بیش از یک میلیارد تومان برسد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

به نقل از روابط عمومی فیلمیران، پخش‌کننده فیلم لانتوری، جدیدترین ساخته رضا درمیشیان، در هفته اول نمایش خود توانست رکوردهای فروش افتتاحیه، رکورد پیش‌فروش اینترنتی و رکورد بلیت نیم‌بها در روز سه‌شنبه را به نام خود ثبت کند. این فیلم توانست در مدت زمان یک هفته‌ای، بالای یک میلیارد به فروش برساند.

در ادمه، فیلمیران مدعی شده است که این فیلم، در حالی وارد دومین هفته اکران خود شده است که کماکان در تحریم سینماهای حوزه هنری است و هیچ‌کدام از سینماهای این حوزه، فیلم را نمایش نمی‌دهند.

لانتوری عاشقانه‌ای پرالتهاب در دل جامعه است. عشقی که به جنون ختم می‌شود. باران کوثری ، نوید محمدزاده ، مهدی کوشکی و بهرام افشاری نقش اعضای گروه «لانتوری» را ایفا می‌کنند.

مریم پالیزبان نقش اصلی زن این فیلم است و رضا بهبودی، بهناز جعفری، فاطمه نقوی، پریوش نظریه، نادر فلاح، اردشیر رستمی، حسین پاکدل، بهرنگ علوی ، ستاره پسیانی، سیاوش چراغی پور، کاظم سیاحی، سجاد تابش، یسنا میرطهماسب، وحید قاضی زاهدی، هادی احمدی، شهریار فرد، امیر حسین طاهری، امیر رضا رنجبران، میثم نوروزی، علیرضا خاتمی، رضا رباط جزی، حامد اسماعیل زاده و پانته‌آ غدیریان از بازیگران فیلم هستند.

تماشای «لانتوری» بر اساس اعلام سازمان سینمایی برای افراد زیر ۱۶ سال توصیه نمی‌شود.


منبع ایسنا
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده