نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

مایکل جردن: بلیک گریفین باید ستاره فیلم Space Jam 2 باشد

به دنبال انتشار خبر حضور لبران جیمز، ستاره این روزهای بسکتبال NBA در فیلم Space Jam 2 به عنوان نقش اصلی، مایکل جردن، ستاره فیلم اول، اعتقاد دارد بلیک گریفین باید ستاره این فیلم باشد. با زومجی همراه باشید.

فیلم هرج و مرج فضایی (Space Jam) با بازی مایکل جردن، بسکتبالیست افسانه‌ای، در نوامبر ۱۹۹۶ روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم ترکیبی از لایو-اکشن و انیمیشن است که جردن همراه با شخصیت‌های محبوب مجموعه انیمیشن‌های Looney Tunes مانند باگز بانی و دافی داک یک مسابقه مهم بسکتبال را برگزار می‌کنند. در سال های اخیر، این فیلم به نسبت زمان اکران خود به طور قابل توجهی محبوب‌تر شده است. صحبت در مورد ساخت ادامه این فیلم مدت‌ زیادی است که آغاز شده و لبران جیمز، ستاره این روزهای بسکتبال NBA، در این فیلم احتمالا جانشین مایکل جردن خواهد شد. از جاستین لین، کارگردان فیلم پیشتازان فضا: فراتر (Star Trek Beyond)، به عنوان گزینه اصلی کارگردانی این فیلم نام برده می‌شود. از آنجایی که جردن بخش مهم و بزرگی از فیلم اول بود، از او خواسته شد که بازیکن بسکتبال پیشنهادی خود برای قسمت دوم را اعلام کند. جردن با انتشار ویدیویی در اینستاگرام شخصی خود، به این سوال پاسخ داد و بلیک گریفین، بازیکن تیم لس آنجلس کلیپرز را برای بازی در این فیلم معرفی کرد.

در طی سال‌های گذشته خبرهای زیادی در مورد ساخت ادامه فیلم Space Jam منتشر شده است. از جمله این خبرها می‌توان به ابراز علاقه لبران جیمز برای بازی در این فیلم در اوایل سال ۲۰۱۲ اشاره کرد، با این حال به نظر می‌رسد روند ساخت قسمت دوم فیلم Space Jam سرعت بیشتری گرفته است، در ماه می، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه لین بر روند پیشرفت ساخت ادامه این فیلم نظارت می‌کند و احتمالا کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت، علاوه بر این، کار نوشتن فیلمنامه آن به اندرو دوج سپرده شده است. با این حال، تاکنون هیچ خبر جدیدی منتشر نشده و تا به امروز این خبرها تایید یا تکذیب نشده است. با توجه به اینکه جیمز بسکتبالیست فعالی در NBA است، فیلمبرداری این فیلم احتمالا در فصل تابستان و تعطیلات NBA باید انجام شود، این احتمال وجود دارد که فیلمبرداری فیلم Space Jam 2 در تابستان ۲۰۱۷ آغاز شود. بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۵ جردن بازنشستگی کوتاهی را سپری کرد و در این دوره فیلم Space Jam ساخته و اکران شد.

Blake Griffin

اما در مورد گریفین، او یک ورزشکار با استعداد و کاریزماتیک است که از چندی پیش به صورت تفننی کار بازیگری را آغاز کرده و در چند تبلیغ تلویزیونی بازی کرده است. با این حال گریفین تنها انتخاب شخصی جردن بوده و بعید است کسی به غیر از لبران جیمز ستاره این فیلم باشد. جیمز نیز همانند گریفین مدتی است که کار بازیگری را آغاز کرده است، وی سال گذشته در فیلم  کمدی امی شومر، با عنوان Trainwreck بازی کرده بود. او با بازی در این فیلم کمی تجربه بازیگری بدست آورده است و با توجه به شهرت و محبوبیتی که در حال حاضر دارد به نظر می‌رسد انتخاب بسیار مناسب و بهتری برای فیلم Space Jam 2 باشد. تا به امروز اطلاعات زیادی از فیلم Space Jam 2 منتشر نشده است و مشخص نیست این فیلم در چه زمانی به روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده