نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

اولین تریلر فیلم Dunkirk همزمان با اکران Suicide Squad پخش می شود

طبق شایعاتی که منتشر شده است، کمپانی برادران وارنر در نظر دارد نخستین تریلر فیلم دانکرک (Dunkirk) را در سینما‌های محل اکران جوخه انتحار (Suicide Squad) پخش کند.

آیا شما هم بی‌صبرانه منتظر انتشار و دیدن اولین تریلر جدیدترین فیلم کریستوفر نولان به نام Dunkirk هستید؟ پس باید تا پایان این هفته و اکران فیلم Suicide Squad منتظر بمانید. طبق شایعه و توییتی که حساب کاربری توییتر TrailerTrack منتشر کرده است، اولین تریلر این فیلم با زمانی حدود یک دقیقه، آخر این هفته در سالن سینماهای محل اکران Suicide Squad پخش خواهد شد. TrailerTrackدر صفحه تویتر خود نوشته است:

تایید شد: اولین تیزر تریلر فیلم Dunkirk با زمان یک دقیقه در سالن سینماهای فیلم Suicide Squad پخش خواهد شد.

با توجه به این شایعه، انتظار می‌رود همزمان با پخش تریلر فیلم Dunkirk در سالن سینماها، به صورت آنلاین نیز منتشر شود. با اینکه این خبر هنوز به طور رسمی تایید نشده است، اما با توجه به اینکه هر دو فیلم توسط کمپانی برادران وارنر منتشر می‌شوند، پخش این تریلر در سالن سینماهای فیلم Suicide Squad دور از انتظار نیست. کریستوفر نولان پیش از این نیز کارگردانی سه گانه بتمن، یکی از شخصیت‌های محبوب کمپانی DC، را بر عهده داشته است که به عقیده بسیاری از کارشناسان یکی از بهترین فیلم‌های اقتباسی ابرقهرمانی تا به امروز بوده است و تریلر فیلم جدید وی احتمالا در سالن سینماهای جدیدترین فیلم کمپانی DC به نام Suicide Squad برای اولین بار پخش خواهد شد.

در این فیلم بازیگرانی چون تام هاردی، مارک رایلنس، کیلین مورفی و کنت برانا به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم داستان معجزه دانکرک را بازگو می‌کند که در آن یک ناوگان از کشتی‌ها و قایق‌های بریتانیایی که بسیاری از سرنشینان آن داوطلب بودند، به سواحل فرانسه برای نجات نیروهای در محاصره متفقین اعزام می‌شوند و این اتفاق تبدیل به یکی از افسانه‌های جنگ جهانی دوم می‌شود. همچنین هری‎ استایلز، خواننده محبوب گروه وان دایرکشن، نیز در جمع بازیگران این فیلم حضور دارد و چندی پیش تصاویر وی در پشت صحنه این فیلم منتشر شده بود.

فیلم Dunkirk برای اکران در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۱۷ (۳۰ تیر ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است.


منبع Telegraph
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده