// جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

دیزنی ریبوت فیلم The Rocketeer را معرفی کرد

طبق اعلام کمپانی والت دیزنی پیکچرز، ریبوت فیلم سینمایی The Rocketeer، محصول سال ۱۹۹۱ با تغییراتی در شخصیت اصلی ساخته خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

فیلم سینمایی The Rocketeer در زمان اکران در تاریخ ۲۱ ژوئن ۱۹۹۱ (۳۱ خرداد ۱۳۷۰) با استقبال منتقدین روبه‌رو شد. با این حال این فیلم در باکس‌آفیس آن‌طور که انتظار می‌رفت موفق عمل نکرد و با مجموع فروش ۴۶٫۷ میلیون دلار در مقابل ۴۰ میلیون بودجه به اکران خود پایان داد. به دلیل عملکرد ضعیف در جذب مخاطبین، کمپانی والت دیزنی پیکچرز ساخت دنباله این فیلم را از دستور کار خارج کرد. حال طبق گزارش وب‌سایت هالیوود ریپورتر، این کمپانی با اعمال تغییراتی از جمله استفاده از بازیگر مونث سیاه‌پوست در نقش اصلی و عرضه نسخه دوم The Rocketeer، این فیلم را ریبوت خواهد کرد.

کمپانی والت دیزنی پیکچرز برای نگارش فیلم‌نامه این فیلم که «در مراحل اولیه تولید» به سر می برد، مکس وینکلر (Max Winkler) و مت اسپایسر (Matt Spicer) را به خدمت گرفته است. همچنین بریگهام تیلور (تهیه‌کننده فیلم‌سینمایی The Jungle Book) به کمک بلیک گریفین (Blake Griffin)، بازیکن تیم لس‌آنجلس کلیپرز و رایان کالیل (Ryan Kalil)، بازیکن تیم کارولینا پنترز، تهیه‌کنندگی ریبوت The Rocketeer را برعهده دارند. با این وجود که از بازیگر سیاه‌پوست با هدف جذب مخاطبین امروزی استفاده شده است، اما همچنان رخدادهای دنباله The Rocketeer در مقطع زمانی فیلم قبل یعنی در سال ۱۹۳۸ به وقوع می‌پیوندند. در خلاصه این فیلم چنین آمده است:

شش سال پس از حوادث فیلم قبلی و ناپدید شدن «کلیف سکورد»، پروتاگونیست این فیلم در هنگام نبرد با نازی‌ها، قهرمان جدیدی ظهور می‌کند. یک خلبان مونث جوان با رگه‌های آفریقایی-امریکایی که پس از به تن کردن لباس Rocketeer قدم در راه ممانعت از سرقت فناوری جت‌پک می‌گذارد؛ فناوری که تاثیر خیلی زیادی در وقایع جنگ داشته است.

فیلم سینمایی The Rocketeer که از جو جانستون در بخش کارگردانی و بیلی کمپل و جنیفر کانلی در بخش بازیگری بهره می‌برد، روایت‌گر کشف یک جت‌پک توسط کلیف سکورد، خلبان حرکات نمایشی و جلب شدن توجه جهانی به او است. این فیلم از شخصیت کمیکی با همین نام که توسط دیو استیونس (Dave Stevens) خلق شده، اقتباس شده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده