نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

کامیک کان 2016: پوستر جدید Doctor Strange حضور بنجامین برت را در این فیلم تایید کرد

در حاشیه پنل مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان 2016، مارول پوستر جدیدی از فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange) منتشر کرد که در این پوستر شاهد نام بنجامین برت در بین بازیگران این فیلم هستیم.

مارول پوستر جدیدی از فیلم Doctor Strange منتشر کرده است که نام بنجامین برت در بین بازیگران این فیلم مشاهده می‌شود. در قسمت بالای این پوستر جدید که در کامیک کان 2016 منتشر شده است، نام بازیگران اصلی این فیلم از جمله بندیکت کامبربچ، چویتل اجیوفور، ریچل مک‌آدامز، بندیکت ونگ، مدس میکلسن و تیلدا سوئینتن ذکر و دیده می‌شود و در قسمت پایین نام برت در کنار دیگر بازیگران و عوامل ساخت فیلم دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر زیبا را مشاهده کنید:

Doctor-Strange-new-Poster

این فیلم نخستین تجربه برت در یک فیلم اقتباسی از کامیک بوک نیست، وی پیش از این در فیلم زن گربه‌ای (Catwoman) در نقش کارآگاه تام لون حضور داشته است، این فیلم در سال ۲۰۰۴ اکران و با واکنش‌های تند و بسیار منفی منتقدان و تماشاگران رو به رو شد، به نظر می‌رسد وی بتواند اینبار تجربه بسیار بهتری را در یک فیلم ابر قهرمانی داشته باشد. مارول در کامیک کان امسال دومین تریلر فیلم Doctor Strange منتشر کرد، تریلر پر از صحنه‌های اکشن و سینمایی و خیال پردازانه است که نشان می‌دهد هنرهای عارفانه به صاحبان آن اجازه توقف زمان و فضا را می‌دهد. 

فیلم Doctor Strange برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آبان ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است و کارگردانی این فیلم نیز به عهده‌ی اسکات دریکسون، کارگردان فیلم Sinister، خواهد بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده