نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۳

کامیک کان 2016: دومین تریلر فیلم Doctor Strange منتشر شد

در حاشیه پنل مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان 2016، دومین تریلر فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange) منتشر شد. در ادامه با زومجی و دیدن این تریلر زیبا همراه باشید.

در کامیک کان امسال شاهد اخبار و نمایش‌های زیادی بوده‌ایم و امروز نیز از این قاعده مستثنی نیست. مارول استودیو در جریان این رویداد دومین و جدیدترین تریلر فیلم Doctor Strange با بازی بندیکت کامبربچ را منتشر کرده است و به نظر می‌رسد باید شاهد یک فیلم بسیار جذاب و حیرت آور باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر زیبا و جذاب را تماشا کنید:

در این تریلر، اولین ملاقات استفان استرنج، جراح مغز و اعصاب، با Ancient One، که یکی از مربیان هنر عرفانی است، را مشاهده می‌کنیم و در ادامه مجموعه صحنه‌هایی از تبدیل شدن استرنج به یک ابرقهرمان، نمایش داده می‌شود. تریلر پر از صحنه‌های اکشن و سینمایی و خیال پردازانه است که نشان می‌دهد، هنرهای عارفانه به صاحبان آن اجازه توقف زمان و فضا را می‌دهد. به نظر می‌رسد مانند تریلر اول، تمرکز این ویدیو بر روی دکتر استرنج است. همچنین شاهد هستیم که دوست این قهرمان به وی هشدار می‌دهد که تسلیم وسوسه‌های قدرت نشود. در این ویدیو نیز تاکید می‌شود دکتر استرنج توانایی ذاتی برای استفاده از قدرت و مهارتش ندارد و با تمرین و تلاش آن‌ها را بدست می‌آورد.

مارول همچنین اولین تریلر سریال جدید خود به نام Legion را نیز در کامیک کان نمایش داد. به نظر می‌رسد این کمپانی تمایل و علاقه بیشتری به تمرکز روی قسمت‌‌های عجیب غریب‌تری از جهان کامیک خود دارد. فیلم Doctor Strange برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آبان ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است و کارگردانی این فیلم نیز به عهده‌ی اسکات دریکسون، کارگردان فیلم Sinister، خواهد بود.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده