نویسنده: محمد شیرزاده
// دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۳

بازنشستگی کوئنتین تارانتینو پس از ساخت دو فیلم دیگر

با وجود اینکه بزرگ‌ترین کارگردانان تاریخ سینما در سن ۶۰ و ۷۰ سالگی خود همچنان به فیلم سازی ادامه می‌دهند، اما کوئنتین تارانتینو قرار نیست یکی از این کارگردان‌ها باشد. کارگردان فیلم سینمایی «هشت نفرت انگیز» (The Hateful Eight) اعلام کرده که فقط دو فیلم دیگر خواهد ساخت.

کوئنتین تارانتینو، کارگردان فیلم‌های سینمایی تحسین شده نظیر «هشت نفرت انگیز» و «داستان عامه پسند» (Pulp Fiction)، به تازگی اعلام کرده که بعد از ساخت ۱۰ فیلم دست از کارگردانی خواهد کشید. وی در این رابطه به ورایتی گفت:

من تصمیم دارم ۱۰ فیلم بسازم در نتیجه فقط دو فیلم دیگر خواهم ساخت. حتی اگر این اتفاق در سن ۷۵ سالگی‌ام رخ دهد، باز هم این کار را خواهم کرد. دو فیلم دیگر خواهم ساخت و پس از آن بازنشسته خواهم شد.

این اولین باری نیست که تارانتینو حرف از بازنشسگی از کارگردانی زده است. وی در سال ۲۰۱۴ نیز به ددلاین گفته بود:

به نظر من نباید تا وقتی کارگردانی را ادامه داد که هواداران به من التماس کنند تا بازنشسته شوم. از ایده بازنشستگی در اوج خوشم می‌آید. به نظر من کارگردانی برای افراد جوان‌تر است. قصد ندارم افرادی که همچین نظری ندارند را مورد تمسخر قرار دهم اما دوست دارم با ۱۰ فیلم کار خود را به پایان برسانم و حالا دو فیلم دیگر باقی مانده است. خود را محکوم به این کار نکرده‌ام اما تصمیم به انجام این کار را دارم. اگر به فیلم دهم برسم و فیلم بدی نسازم، به نظرم این بهترین راه برای به پایان رساندن حرفه کارگردانی‌ام است.

شما می‌توانید قسمت اول و دوم رده بندی ۵۰ شخصیت برتر فیلم های تارانتینو را در زومجی بخوانید. همچنین در گذشته صحبت‌های تارانتینو در رابطه با قسمت سوم مجموعه «بیل را بکش» را نیز از طریق این لینک بخوانید. همچنین در گذشته تریلر «هشت نفرت انگیر» را نیز در زومجی منتشر کردیم. چندی پیش نیز نقد فیلم سینمایی «هشت نفرت انگیز» را خواندید.

نظر شما در رابطه با بازنشستگی کوئنتین تارانتینو چیست؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده