// شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۳

بازیگر نقش Maggie Sawyer در فصل دوم سریال Supergirl معرفی شد

به گزارش وب‌سایت هالیوود ریپورتر، فلوریانا لیما (Floriana Lima) برای ایفای نقش «مگی ساویر» (Maggie Sawyer)، از شخصیت‌های ثابت فصل دوم سریال تلویزیونی «سوپرگرل» Supergirl برگزیده شده است. با زومجی همراه باشید.

سریال تلویزیونی Supergirl در تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۵ (۴ آبان ۱۳۹۴) با پخش اولین قسمت این سریال از شبکه سی‌بی‌اس (CBS) آغاز شد. این سریال، روایت‌گر ماجراجویی‌های «کارا زور-ال/کارا دنورس» با نام مستعار Supergirl، هم‌خون Superman و از آخرین بازماندگان کریپتونیان است، توانسته جوایز هیجان‌انگیزترین سریال جدید از پنجمین دوره جوایز برگزیده منتقدین تلویزیون و محبوب‌ترین سریال درام جدید از چهل و دومین دوره جوایز منتخب مردم را دریافت کند. مدتی پیش کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که فصل دوم سریال Supergirl از شبکه سی‌دبلیو (CW) پخش خواهد شد. حال به نقل از وب‌سایت هالیوود ریپورتر، شبکه سی‌دبلیو برای ایفای نقش «مگی ساویر» در دومین فصل سریال Supergirl ، فلوریانا لیما، بازیگر سریال‌های The Family و Allegiance را برگزیده است.

شخصیت «مگی ساویر» که توسط جان بیرن خلق شده است، برای اولین بار در چهارمین جلد از مجموعه کمیک Superman Vol. 2 (منتشر شده در سال ۱۹۸۷) حضور پیدا کرد. در این کمیک او مسئولیت رهبری یگان جرائم ویژه متروپولیس را برعهده داشت که در غیاب «سوپرمن» با مجرمینی که قدرت‌های فراانسانی داشتند، به مبارزه می‌پردازد. فلوریان لیما، ایفاگر نسخه‌ای از «مگی ساویر» خواهد بود که به عنوان کارآگاه در اداره پلیس مشغول به کار بوده و علاقه خاصی به پرونده‌های مرتبط با فضایی‌ها دارد.

فصل دوم سریال تلویزیونی Supergirl، محصول مشترک کمپانی‌های برلانتی پروداکشنز، دی‌سی اینترتینمنت و وارنر در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۹ مهر) از شبکه سی‌دبلیو پخش خواهد شد. علاوه بر ملیسا بنویست (Supergirl)، مکاد بروکس (جیمز اولسن)، چایلر لی (الکس دنورس)، جرمی جردن (وین)، دیوید هاروود (مارشن من‌هانتر) و کالیستا فلوک‌هارت (کت گرنت) که در فصل اول ایفاگر نقش‌های اصلی بوده‌اند و در فصل دوم نیز به هنرنمایی خواهند پرداخت، تایلر هوچلین (سوپرمن)، ایان گومز (اسناپر کار) و لیندا کارتر (رئیس جهور ایالات متحده آمریکا) نیز به جمع بازیگران این فصل اضافه خواهند شد.

منبع: Hollywood Reporter


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده