نویسنده: محمد شیرزاده
// یکشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۲

تایلر هوچلین نقش سوپرمن را در سریال Supergirl ایفا می‌کند

پس از شایعات فراوانی که اخیرا پیرامون سریال «سوپرگرل» (Supergirl) مطرح شده بود، به تازگی خبر رسیده است تایلر هوچلین قرار است نقش «سوپرمن» را در این سریال ایفا کند. با زومجی در ادامه مطلب همراه باشید.

سریال «سوپرگرل» که توسط شبکه سی بی اس ساخته شد قرار است برای فصل دوم خود به شبکه سی دبلیو هجرت کند و به دنیای مشترک دی سی در تلویزیون بپیوندد. با حضور سریالی مثل «سوپرگرل»، همه هواداران سراغ «سوپرمن»، پسر عموی «کارا»، را می‌گیرند که در حال محافظت از شهر متروپلیس است.

«سوپرمن» در فصل اول سریال نیز چندین بار حضور پیدا کرد اما چهره او هیچ وقت نشان داده نشد. البته حالا خبر رسیده که قرار است این موضوع برای فصل دوم سریال تغییر پیدا کند و ما چهره سوپرمن را خواهیم دید. بازیگر سوپرمن نیز به تازگی مشخص شده است.

به گزارش ای دبلیو، تایلر هوچلین قرار است نقش «کلارک کنت» ملقب به «سوپرمن» را در دو قسمت از «سوپرگرل» بازی کند. هوچلین را هواداران به خاطر بازی در نقش «درک هیل» در سریال «تین ولف» (Teen Wolf) و بازی در فیلم «هر کی یک چیزی می‌خواد» (Everybody Wants Some!!) ساخته ریچارد لینک لیتر می‌شناسند. اندرو کریزبرگ، تهیه کننده اجرایی «سوپرگرل»، درباره انتخاب این بازیگر گفت:

گرگ برلانتی و من سال‌هاست که دوست داشتیم با تایلر کار کنیم، برای همین انتخاب وی برای این نقش کار سختی برای ما نبود. خیلی خوشحالیم که توانستیم یک بازیگر شگفت انگیز دیگر را به تاریخچه این شخصیت نمادین اضافه کنیم.

این اولین باری نیست که نام هوچلین را در کنار دنیای دی سی می‌شنویم. قبل از اینکه بن افلک برای ایفای نقش «بتمن» در فیلم سینمایی «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman V Superman: Dawn of Justice) انتخاب شود، شایعاتی مبنی بر حضور هوچلین در نقش «بروس وین» وجود داشت. احتمالا هواداران سریال «تین ولف» معتقدند که نقش «بتمن» برای هوچلین مناسب‌تر است چرا که شخصیت وی در این سریال نیز همانند «بتمن» جنبه‌های تیره و تاریکی داشت، اما دیدن مهارت‌های بازیگری هوچلین در نقش «سوپرمن» نیز خالی از لطف نخواهد بود.

با وجود اینکه «سوپرمن» قرار است فقط در دو قسمت از سریال حضور پیدا کند، اگر هوچلین عملکرد خوبی در این نقش داشته باشد، ممکن است «سوپرمن» را به عنوان یکی از بازیگران اصلی سریال ببینیم. حتی شاید یک روز سریال مخصوص سوپرمن را نیز با حضور تایلر هوچلین ببینیم.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده